نمایندگان از پاسخ های وزیر راه قانع شدند

بابایی کارنامی از پاسخ های وزیر راه و شهرسازی درباره روند ساماندهی کارکنان قراردادی وزارتخانه به صورت مشروط قانع شد.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، علی بابائی کارنامی در نشست علنی امروز -سه شنبه، ۲۳ دی ماه- مجلس شورای اسلامی، در جریان سوال خود از محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، پس از استماع توضیحات وزیر مربوطه به صورت مشروط قانع شد.

بر اساس این گزارش، نماینده سوال کننده از پاسخ‌های وزیر به صورت مشروط قانع شده و مهلت یک ماهه به ایشان در خصوص ساماندهی نیروی انسانی وزارت راه داد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تشریح سوال علی بابائی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود از وزیر راه و شهرسازی، گفت: سوال این نماینده در خصوص علت عدم برنامه‌ریزی مناسب در خصوص ساماندهی نیروی انسانی و بی توجهی به نیروهای قراردادی در مجموعه وزارت راه و شهرسازی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: در اجرای ماده (۲۰۷) آئین‌نامه داخلی مجلس، سوال فوق در جلسه رسمی مورخ ۱۹/‏۰۵/‏۱۳۹۹‬ کمیسیون با حضور ۱۹ نفر از نمایندگان عضو کمیسیون، نماینده محترم سؤال‌کننده و وزیر محترم مطرح و پس از استماع اظهارات طرفین و نظر به عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ‌های ارائه شده وزیر، کمیسیون قلمرو سوال را ملی تشخیص داده و مستند به بند (۳) ماده (۲۰۷) آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، گزارش سوال جهت اعلام وصول در اولین جلسه علنی ارسال می‌گردد.

کد خبر 468030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.