رضایی به جای مسائل فنی به حاشیه‌ها می‌پردازد/ مشکل ماموریت محمدی حل شده است

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن معتقد است صحبت‌های رحمان رضایی نه تنها دردی را دوا نخواهد کرد، بلکه داورها را روی این تیم حساس کرده است.

رسول کربکندی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با انتقاد رحمان رضایی از باشگاه ذوب‌آهن به دلیل ورود نکردن مدیران آن به بررسی اشتباهات داوری علیه این تیم، اظهار کرد: فکر می‌کنم رحمان رضایی باید به جای چنین مسائلی بیشتر به مسائل فنی بپردازد. باشگاه همه وظایفش را در این خصوص انجام داده است. خودم به عنوان سخنگو بارها در تمامی موارد مصاحبه کرده و همه چیز را گفته‌ام ولی نباید به گونه‌ای باشد که داورها روی تیم ذوب‌آهن حساس شوند؛ همانطور که الان همه داورها دارند روی این تیم حساس می‌شوند.

وی افزود: مدام انتقاد و انتقاد از سوی آقای رضایی فکر نمی‌کنم کار را درست کند. بهتر است ایشان روی مسائل فنی تمرکز کند و باشگاه و هیئت مدیره وظایف خود را در این خصوص انجام می‌دهند. خودم بیش از ده بار درباره داوری، برنامه‌ریزی، کرونا و مسائل مختلف مصاحبه کرده‌ام ولی فکر می‌کنم رحمان رضایی به جای اینکه به مسائل فنی بپردازد، به حاشیه‌ها می‌پردازد و داورها را بر علیه خودمان حساس می‌کند.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن درباره تصمیم این باشگاه در خصوص ادامه همکاری با رحمان رضایی با توجه به نتایج نامطلوب اخیر، خاطرنشان کرد: ۱۰ بازی است که هفت امتیاز کسب کرده‌ایم. هنوز جلسه‌ای نگذاشته‌ایم ولی در دو روز آینده قطعاً جلسه‌ای گذاشته خواهد شد و اگر برگزار شد نتیجه آن را حتماً اعلام می‌کنم.

کربکندی در پاسخ به این سوال که با وجود مشکل مأموریت جواد محمدی اکنون چه کسی مدیرعامل ذوب‌آهن است؟ تصریح کرد: جواد محمدی همچنان مدیرعامل ذوب‌آهن است. ایشان مشکل مأموریت داشتند که حل شده است.

کد خبر 467986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.