فرصت استثنایی برای مشمولان غایب ساکن در اصفهان

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مشمولان خدمت وظیفه عمومی ساکن در استان اصفهان که بیش از یک سال غیبت دارند در صورت تمایل می‌توانند تمامی دوره خود را در یکی از یگان‌های انتظامی استان انجام دهند.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهرداد پناهپوریان، اظهار کرد: با تدابیر فرمانده انتظامی استان اصفهان، تمهیدات لازم برای انجام دوره خدمت وظیفه عمومی برای مشمولان غایب در این فرماندهی فراهم شده است.

وی افزود: بر این اساس مشمولان غایب ساکن استان اصفهان که بیش از یک سال غیبت دارند در صورت تمایل به ادامه خدمت در یگان‌های انتظامی این استان باید پس از اخذ برگ اعزام از دفاتر پلیس +۱۰ به معاونت نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان واقع در بزرگراه دستجردی، بعد از پل راه آهن، ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان مراجعه و فرم مربوط به جذب و پذیرش در این فرماندهی را تکمیل کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: دوره آموزشی این مشمولان به مدت یک ماه در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان انجام می‌شود و این افراد پس از آن ادامه خدمت خود را بر اساس نیاز در یکی از یگان‌های انتظامی استان طی خواهند کرد.

سرهنگ پناهپوریان گفت: خدمت در استان محل سکونت یک فرصت استثنایی است که فرماندهی انتظامی استان اصفهان برای مشمولان غایب فراهم کرده است، مشمولان غایبی که بیش از یک سال غیبت دارند برای اینکه از این فرصت ویژه استفاده کنند لازم است هرچه سریع‌تر به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کرده و نسبت به اخذ برگ اعزام خود اقدام کنند.

کد خبر 467900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    0 0
    آیا اضافه خدمت مشمولان غایب به دلیل غیبت بخشیده می شود؟