معلولان شیراز برای حمل و نقل آسان با شماره ۱۳۳ تماس بگیرند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار شیراز گفت: پنج دستگاه ون در سه پایانه شیراز مستقر شده و جانبازان و معلولان می‌توانند برای دریافت خدمات جابه‌جایی آسان با شماره ١٣٣ تماس بگیرند.

مسعود طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جانبازان و معلولان می‌توانند برای دریافت خدمات حمل و نقل آسان در شهر شیراز با شماره ١٣٣ (تاکسی بی سیم) تماس بگیرند؛ البته این طرح ویژه برای افراد توانخواه دارای کد شناسایی سامانه اداره کل بهزیستی و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و کسانی است که از وسیله کمک حرکتی ویلچر استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه حدود ۴۵ هزار معلول در شیراز شناسایی شده‌اند که از این تعداد دو هزار و ۵٠٠ نفر از وسیله کمک حرکتی ویلچر استفاده می‌کنند، افزود: افرادی که نام آن‌ها در سامانه بهزیستی ثبت نشده و متقاضی استفاده از این خدمات هستند باید به اداره کل بهزیستی مراجعه کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار شیراز ادامه داد: تعداد پنج دستگاه خودروی ون با استانداردهای لازم و مجهز به سیستم بالابر مکانیزه برای جا به جایی افراد توانخواه پیش بینی شده و در سه ایستگاه موقت پایانه‌های نمازی، شهید دستغیب و میدان شهرداری مستقر شده و آماده خدمات رسانی هستند.

وی با بیان اینکه افراد توانخواه می‌توانند برای استفاده از خدمات این ناوگان با سامانه ارتباطی ١٣٣ تماس گرفته و درخواست خود را اعلام کنند، افزود: حرکت ون ها بر مبنای موقعیت جغرافیایی، پراکندگی اقامت و محل سکونت فرد متقاضی درخواست بررسی شده و خودرو اعزام می‌شود.

طهماسبی تصریح کرد: ارائه خدمات مطلوب به همه افراد توانخواه در شهر شیراز سخت است، اما در تلاش هستیم با اضافه کردن خودروهای مناسب به ناوگان حمل و نقل، خدمات مناسبی را به جانبازان و معلولان شهر ارائه دهیم.

کد خبر 467863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.