دانلود قسمت چهارم سریال قورباغه + تیزر و لینک تماشا

قسمت چهارم سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی دوشنبه _۲۲ دی ماه_ به صورت اختصاصی از پلتفرم نماوا پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تاکنون سه قسمت از سریال قورباغه به صورت آنلاین پخش شده است؛ پخش این سریال که سال پیش ساخته شد با جنجال‌های بسیاری همراه بود و پس از چند بار توقیف و توقف در پخش، بالاخره در سوم دی ۱۳۹۹ اولین قسمت از این سریال پخش شد. از آن تاریخ هر دوشنبه ساعت هشت شب قسمت‌های جدید این سریال در سایت نماوا قرار می‌گیرد.

در سه قسمت قبلی، سه خرده روایت از چگونگی آشنایی شخصیت «نوری» و «رامین» پخش شد. همچنین داستان‌هایی مربوط به شخصیت‌های جواد، فرید، سروش، آباد، فرهاد و سعید نیز روایت شد تا آهسته آهسته خط داستانی سریال پیدا شود. نحوه روایت، ساخت و المان‌هایی که در سریال وجود دارد تا کنون توانسته مخاطبان بسیاری از جمله مخاطبان جوان را به خود جذب کند.

به نظر می‌رسد قسمت‌های ابتدایی بیشتر برای شخصیت پردازی و آشنایی هرچه بیشتر با دو شخصیت «نوری» با بازی نوید محمدزاده و «رامین» با بازی صابر ابر بوده است. باید منتظر ماند و دید که دیگر شخصیت‌های مهم داستان نظیر «لیلا» با بازی فرشته حسینی، «فرانک» با بازی سحر دولتشاهی و «شمس آبادی» با بازی هومن سیدی در چه قسمتی وارد قصه خواهند شد.

البته این سریال یک شخصیت بسیار جالب توجه دیگر با بازی مهران غفوریان دارد که تاکنون جزییاتی از آن منتشر نشده است. با توجه به فضای متفاوت این سریال و دیگر آثاری که مهران غفوریان در آن‌ها ایفا نقش کرده، بسیاری از مخاطبان به انتظار دیدن این شخصیت نشسته‌اند.

سریال قورباغه در سه هفته گذشته پربازدیدترین برنامه نماوا بوده و قسمت چهارم سریال قورباغه امشب دوشنبه _۲۲ دی‌ماه_ راس ساعت ۲۰ از این پلتفرم پخش خواهد شد. مخاطبان برای تماشا سه قسمت قبلی و قسمت جدید می‌توانند سایت نماوا مراجعه کنند. سریال قورباغه در ۱۶ قسمت پخش خواهد شد.

دانلود قسمت چهارم سریال قورباغه

در خلاصه داستان قسمت چهارم سریال قورباغه آمده است: «همه چیز خوب پیش میره تا وقتی همه چیز مخفیه».

کد خبر 467848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی عبدیان IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    4 0
    عالی