جزئیات حضور دانش‌آموزان در مدارس مناطق آبی و زرد از ابتدای بهمن ماه

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از نحوه حضور و برگزاری کلاس‌ها در مناطق آبی و زرد از ابتدای بهمن ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد اعتدادی در گفت‌گو با اخبار شبانگاهی شبکه اصفهان با اشاره به برگزاری حضوری کلاس‌های درس از اول بهمن ماه، اظهار کرد: کلاس‌های درس پایه‌های اول و دوم ابتدایی در مناطقی با وضعیت زرد و آبی باید با حداکثر ۱۰ نفر دانش‌آموز به صورت حضوری تشکیل شود.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای نحوه حضور و گروه‌بندی دانش‌آموزان برای حضور در مدارس و اجرای پروتکل‌های بهداشتی مقابله با شیوع کرونا بر عهده شورای مدارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: کلاس دروس عملی، شایستگی‌های فنی، آموزش مهارت، کارآموزی و کارورزی هنرجویان در هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای و کار ودانش در مناطقی با وضعیت زرد و آبی از ابتدای بهمن ماه به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی با توضیح در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌های درس در مدارسی با کمتر از ۵۰ دانش‌آموز، تصریح کرد: مدارس ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم که کمتر از ۵۰ دانش‌آموز دارند و در مناطقی با وضعیت آبی قرار دارند، باید کلاس‌های درس را به صورت حضوری برگزار کنند.

اعتدادی گفت: حضور دانش‌آموزان برای دروس عملی و کارگاهی به ویژه در هنرستان‌ها اجباری است، در پایه‌های اول و دوم ابتدایی نیز که از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، مجوز حضور دانش‌آموزان صادر شده و با اختیار خانواده‌ها و به صورت گروه‌بندی می‌توانند در مدارس حضور یابند.

کد خبر 467727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    1 0
    نکنین اینکارارو