قالیباف: شهید فخری‌زاده مصداق روشن یک نیروی انقلابی بود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز به مناسبت ایام چهلمین روز شهادت شهید عزیز فخری‌زاده، در مجلس این توفیق را داریم که از خانواده گرانقدر این شهید با حضور وزیر دفاع قدردانی کنیم.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز -یکشنبه، ۲۱ دی ماه- با اشاره به اینکه امروز توفیق داریم که در خدمت خانواده محترم شهید سرافراز و دانشمند هسته‌ای خودمان شهید گرانقدر فخری زاده باشیم، اظهار کرد: با آشنایی که با کارهای این شهید عزیز داشتم، وی مصداق روشن یک نیروی انقلابی بود که در همه شرایط و طول زندگی گرانقدرش، وجود و قلبش برای اسلام، انقلاب، ایران عزیز و عزت کشورش می‌تپید.

وی افزود: شهید فخری‌زاده مصداق واقعی انسانی بود که در راه دفاع از عزت کشور، پیشرفت علم و دانش در زمینه‌های مختلف و به معنای واقعی قوی شدن، توانست در توسعه علمی و اقتدار کشور تلاش کند و در نهایت جان عزیز خود را تقدیم ملت ایران عزیز کرد و امروز به مناسبت ایام چهلمین روز شهادت این شهید عزیز در مجلس این توفیق را داریم که از این خانواده گرانقدر با حضور وزیر دفاع قدردانی کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه مجلس هفته گذشته جلسه علنی نداشت، باید عرض تسلیتی هم بابت رحلت فیلسوف مجاهد و عزیز و گرانقدر آیت‌الله مصباح یزدی که از چهره‌های برجسته انقلاب اسلامی و از مبارزان و یاران مخلص حضرت امام در قبل و بعد از انقلاب و از بزرگان حوزه بود، داشته باشم. نبود ایشان بدون شک ثلمه‌ای است به مجموعه حوزه و ملت عزیز ما، این رحلت را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده محترم ایشان و همه ملت عزیز ایران تسلیت می‌گویم.

کد خبر 467519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.