شهرداری رضوانشهر برای نگهداری سگ‌های بدون صاحب امکانات ندارد

شهردار رضوانشهر گفت: شهرداری برای نگهداری و انجام اقدامات کاهش جمعیت سگ‌های بدون صاحب در این شهر هیچ گونه امکاناتی در اختیار ندارد.

مازیار صفایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: رضوانشهر از یک سو به ساحل دریای خزر و از سوی دیگر به جنگل و کوه چسبیده است به همین دلیل جمعیت زیادی از سگ‌های بدون صاحب به راحتی از این مناطق وارد شهر می‌شوند.

وی ضمن محکوم کردن حیوان آزاری و کشتن یک قلاده سگ در آبان ماه سال جاری توسط دو شهروند این شهر گفت: شهرداری در دوره پنجم شورا برای کاهش جمعیت سگ‌های بدون صاحب حتی یک مورد از آن‌ها را معدوم نکرده و به هیچ عنوان اجازه چنین کاری را به کسی نمی‌دهد.

شهردار رضوانشهر افزود: نیروی‌های شهرداری در قالب یک اکیپ به صورت دائم سگ‌های بدون صاحب را از سطح شهر رضوانشهر زنده گیری کرده و در محدود جنگل رهاسازی می‌کنند. اما این حیوانات دوباره برای یافتن غذا وارد شهر می‌شوند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر شهرداری رضوانشهر برای نگهداری و انجام اقدامات کاهش جمعیت سگ‌های بدون صاحب در این شهر هیچ امکاناتی در اختیار ندارد.

صفایی تصریح کرد: برای نگهداری سگ‌های بدون صاحب با شهرداری یکی از شهرهای نزدیک دارای پناهگاه صحبت‌هایی شده، اما حاضر به همکاری نشدند.

گفتنی است؛ در آبان ماه سال جاری دو فرد در شهرک ولیعصر رضوانشهر بی‌رحمانه اقدام به حیوان آزاری و کشتن یک قلاده سگ کردند که با گزارش مردمی و کمک مأموران یگان حفاظت محیط این شهرستان دستگیر شده و از سوی مرجع قضائی به ۷۴ ضربه شلاق در انظار عمومی محکوم شدند.

به گزارش ایمنا، رضوانشهر در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 467513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.