پروژه‌های ورزشی شهر گوگد و گلشهر نیازمند یک میلیارد تومان اعتبار

رئیس اداره ورزش و جوانان گلپایگان گفت: تکمیل پروژه زمین چمن مصنوعی شهر گلشهر به دلیل نبود روشنایی، اتاق رختکن و سرویس بهداشتی نیمه تمام است که برای تکمیل ۱۵۰ میلیون تومان هزینه نیاز دارد.

رسول باروتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در تعدادی از روستاهای شهرستان زمین بلااستفاده داریم که به صورت شورای هفت نفره به اداره ورزش و جوانان واگذار شده است که سند ندارند که تهیه نقشه برای صدور سند در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: وزارت ورزش و جوانان اجرای پروژه جدید را برای تمام ادارات این وزرات خانه ممنوع اعلام کرده است و اعتبارات تخصیص داده شده نیز باید برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام هزینه شود از طرفی اجرای پروژه در روستاهای کم جمعیت جوان توجیه اقتصادی ندارد و با تجمع چند روستا اجرای پروژه ورزشی صورت می‌پذیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گلپایگان اظهار کرد: تکمیل پروژه زمین چمن مصنوعی شهر گلشهر به دلیل نبود روشنایی، اتاق رختکن و سرویس بهداشتی نیمه تمام است که برای تکمیل ۱۵۰ میلیون تومان هزینه نیاز دارد.

باروتی با بیان اینکه چمن طبیعی شهر گوگد ۲۰ درصد پیشرفت دارد و برای تکمیل به ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد، افزود: به دنبال جذب سرمایه هستیم؛ سالن باستانی این شهر با حدود ۹۰ درصد پیشرفت برای تکمیل نیاز به ۳۰۰ میلیون تومان هزینه دارد که در صورت تکمیل سه پروژه ورزشی شهرهای گوگد و گلشهر امکان اجرای پروژه‌های جدید فراهم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون ۳۴ روستای شهرستان گلپایگان به خانه ورزش روستایی مجهز شده است، گفت: اکنون ۴۰ هیئت ورزشی در شهرستان مشغول به فعالیت است.

کد خبر 467481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.