از بازیکنان تیم رعد پدافند در آینده فوتسال ایران بیشتر خواهید شنید

سرمربی تیم فوتسال رعد پدافند اصفهان گفت: مسابقات بسیار سختی بود و از مسئولین سپاهان بابت حمایت از تیم ما تشکر می کنم.

عباس میرزایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص صعود تیم فوتسال رعد پدافند اصفهان به لیگ دسته اول فوتسال اظهار کرد: خداراشکر توانستیم به لیگ دسته یک صعود کنیم. با بازیکنان جوان و جویای نامی که داشتیم کار خیلی سختی بود اما خدا به ما لطف داشت و این اتفاق افتاد.

وی در ارتباط با سطح مسابقات لیگ دسته دوم کشور افزود: مسابقات بسیار طولانی بود و شرایط فرسایشی شده بود. ما یک سال و نیم تمرین می‌کردیم و برای اسفندماه سال گذشته آماده می‌شدیم که کرونا همه چیز را به تعویق انداخت. از آنجایی که ترکیب تیم ما سرباز است نمی‌توانستیم آنها را رها کنیم و باید تمرین می‌کردیم. مسابقات در ۳ مرحله برگزار شد که نهایتاً موفق شدیم جواز حضور در لیگ یک را بگیریم. کار سختی بود اما توانستیم با این جوانان این کار را انجام دهیم.

میرزایی در رابطه با جوان بودن تیم رعد پدافند ادامه داد: غالب اعضای تیم ما زیر ۲۳ سال بودند و فقط دو بازیکن بزرگسال داشتیم. تقریباً می‌توان گفت بازیکنان زیر ۲۳ سال ما برای این کار بی تجربه بودند اما نشان دادند که اکنون باید به چشم بازیکنان با تجربه به آنها نگاه کرد و در آینده از این بازیکنان در لیگ ایران بیشتر خواهیم شنید.

سرمربی تیم رعد پدافند در خصوص تقویت تیم برای مسابقات لیگ یک افزود: تیم خود را باید تقویت کنیم زیرا در این مدتی که لیگ دو شروع شد و به اتمام رسید، بسیاری از بازیکنان ما جدا شدند و ما کل مسابقات را با ۱۰ بازیکن و دو دروازه‌بان پیگیری کردیم. در آینده تست می‌گذاریم و بازیکنانی که مشمول خدمت سربازی باشند و رزومه خوبی نیز داشته باشند به تیم اضافه خواهیم کرد.

وی با اشاره به حمایت‌های باشگاه سپاهان از این تیم خاطرنشان کرد: حمایت باشگاه سپاهان از ما بسیار خوب بود و در هر سه مرحله از مسابقات سپاهان ما را حمایت کرد.

کد خبر 467309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.