در دریافت و حمله برتر بودیم

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن گفت: با وجود اینکه بازی سه بر صفر به پیروزی رسیدیم ولی رالی‌های پرهیجان و زیادی را بین دو تیم شاهد بودیم. ویدئو چک خیلی به داوری کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریبا صادقی بعد از این بازی مقابل تیم پیکان، اظهار کرد: بازی سخت و نفس‌گیری بود. هر دو تیم خوب کار کردند، اما از نظر دریافت سرویس و حمله تیم ما نسبت به پیکان بهتر عمل کرد. با وجود اینکه بازی سه بر صفر به پیروزی رسیدیم ولی رالی‌های پرهیجان و زیادی را بین دو تیم شاهد بودیم.

صادقی با اشاره به شکست مقابل سایپا در بازی نخست داشت، عنوان کرد: بازیکنان تیم با اراده و روحیه بالا امروز وارد زمین شدند تا این باخت را جبران کنند و توانستند نتیجه خوبی کسب کنند.

سرمربی تیم والیبال ذوب آهن با اشاره به وقفه‌ای که در ست دوم رخ داد تصریح کرد: این وقفه به دلیل چک کردن یک صحنه‌ی خطا بود. البته قسمت مورد نظر دوربین نداشت به همین دلیل مجبور شدند از زاویه‌های دیگر صحنه را بررسی کنند به همین دلیل طول کشید.

وی افزود: ویدئو چک خیلی به داوری کمک می‌کند. امیدوارم ضعف‌های موجود در این خصوص رفع شود و شاهد شرایط اجرایی و فنی بهتر از حال حاضر در لیگ باشیم.

کد خبر 467121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.