ضرورت توسعه خدمات شهری در مناطق حاشیه‌ای خرم‌آباد

شهردار خرم‌آباد بر ضرورت اجرای طرح‌های عمرانی و فرهنگی در مناطق حاشیه‌ای و کمتر برخوردار این شهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد شریفی‌مقدم در جلسه دیدار اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و معاونان شهردار خرم‌آباد با نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تهاتر ۴۵ میلیارد ریالی شهرداری این شهر با قرارگاه خاتم‌الانبیاء، اظهار کرد: با توجه به این‌که در سال ۱۴۰۰ هم منابع مالی بند (و) را خواهیم داشت، بنابراین ضرورت دارد تا نمایندگان و شورای شهر اجرای پروژه‌های شهری را آغاز کنند.

وی ادامه داد: پیگیری امور مرتبط با ابنیه غیر تاریخی در حال تخریب پادگان ۰۷، اجرای فاز دوم تعریض خیابان انقلاب با مشارکت بانک پاسارگاد و تهاتر برای برج‌های دوقلو که به شهرداری واگذار شده از پروژه‌های شهری در دست اقدام شهرداری خرم‌آباد است.

وی افزود: خوشبختانه رویکرد دو سال اخیر شورای اسلامی شهر در زمینه اجرای طرح‌های فرهنگی در مناطق کمتر توسعه یافته بر احداث سراهای محله بوده قرار گرفته است، لذا در این مناطق زمین‌های بلااستفاده‌ای وجود دارد که اگر مسئولان سازمان ورزش و جوانان همکاری کنند می‌توانیم برای رونق ورزش‌های همگانی طرح‌های مشترک را اجرا کنیم.

شهردار خرم‌آباد گفت: اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در استان‌های دیگر موفق بوده است، اما، در خرم‌آباد در این بافت فرسوده و بافت‌های حاشیه‌نشین با مشکلاتی چون تأمین آسفالت، توسعه فضای سبز و تملک اراضی مواجه هستیم.

شریفی‌مقدم عنوان کرد: با پیگیری استاندار لرستان اعتباری به مبلغ پنج میلیارد تومان برای سامان‌دهی دره اسدآبادی اختصاص داده شده است، اما رئیس جمهور کل اعتبارات بازآفرینی سال جاری را به استان سیستان و بلوچستان اختصاص داده است.

کد خبر 467105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.