برداشت غیرمجاز از حساب پدر برای ارتقاء اکانت بازی رایانه‌ای

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از شناسایی فردی که اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی پدر خود برای خرید بازی رایانه‌ای و ارتقا اکانت کرده بود خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بساطی، اظهار کرد: در پی وصول برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یک شهروند کاشانی، موضوع در دستور کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد مبلغ ۶۸ میلیون ریال طی چند مرحله از حساب شاکی به صورت اینترنتی برداشت غیرمجاز صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ادامه داد: با تکمیل تحقیقات، متهم که فرزند ۱۳ ساله شاکی پرونده بود شناسایی و به پلیس فتا احضار شد.

سرهنگ بساطی تصریح کرد: متهم ضمن اظهار ندامت از اقدام مجرمانه خود اینگونه اعتراف کرد که با توجه به اینکه رمز حساب بانکی پدرم را در اختیار داشتم طی چند مرحله خرید اینترنتی در یک بازی رایانه‌ای انجام دادم.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان با اشاره به اینکه شهروندان باید کارت بانکی، رمز شخصی و اطلاعات حساب خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و مراقب اطلاعات خود باشند، به کاربران توصیه کرد اطلاعات شخصی و محرمانه خود را در فضای مجازی به اشتراک نگذارند و پیامک و رمز پویای حساب بانکی خود را فعال کنند.

کد خبر 467085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.