زنجان عضو کمپین شهرهای تاب آور جهان شد

مراسم رونمایی از گواهی عضویت ستاد و مدیریت بحران شهرداری زنجان در کمپین شهرهای تاب آور جهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حبیب‌الله یگانه، شهردار زنجان در این مراسم اظهار کرد: استقرار سیستم‌های مدیریت طراحی شهری با حداقل آسیب پذیری و حداکثر انعطاف پیش بینی شده است و رعایت قواعد و استاندارها برای تدوین شیوه نامه‌های اجرایی _ عملیاتی ضرورت دارد.

وی افزود: اتمام عملیات اجرایی ایستگاه شماره هشت آتش نشانی شهرداری در شهرک اقماری گلشهر، تکمیل و بهره برداری از دومین سالن مدیریت بحران در پارک بانوان شرق تا پایان سال جاری تحقق می‌یابد.

شهردار زنجان با بیان اینکه این شهر به عنوان معین در کمک به حوادث غیر مترقبه شهرداری منطقه ۲۱ تهران انتخاب شده و توان عملیاتی این شهر در جلسات مشترک سنجیده خواهد شد، گفت: احیا پروژه زنجانرود در راستای کنترل بالا آمدگی آب‌های زیر سطحی همچنین اجرای طرح جمع آوری آب‌های سطحی در شهر از جمله پروژه‌هایی است که با قرارگاه خاتم جهت عقد قرارداد و انجام کار در جلسات متعدد توافق شده است.

یگانه تاکید کرد: با توجه به انجام توافقات جاری پیرامون احیا پروژه زنجانرود، از استاندار درخواست داریم برای هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان جهت لایروبی محل، دستورات مساعد را ابلاغ کنند.

کد خبر 467065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.