ماشین‌آلات ستاد مدیریت بحران صومعه‌سرا فرسوده است

شهردار صومعه‌سرا گفت: در حال حاضر ماشین‌آلات ستاد مدیریت بحران شهرداری صومعه سرا قدیمی و فرسوده شده و نیازمند تعویض و نوسازی است.

میثم کیانی‌فرد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ۲۰۰ نیروی شهرداری صومعه سرا براساس اطلاعیه‌ها و هشدارهای هواشناسی در حالت آماده‌باش هستند و این روند تا پایان فصل زمستان ادامه خواهد داشت.

شهردار صومعه سرا افزود: ستاد مدیریت بحران شهرداری این شهر دارای یک دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر، یک دستگاه بیل بکهو، یک دستگاه بابکت، دو عدد تیغه برف روب، پنج دستگاه کمپرسی و چهار دستگاه ماشین آلات سنگین آتش نشانی است.

وی اضافه کرد: تمامی ماشین آلات و ادوات برای مقابله با بحران‌های احتمالی به‌روزرسانی و آماده‌سازی شده است.

کیانی‌فرد یادآور شد: مدیریت شهری یک تانکر ۹ هزار لیتری سوخت گازوئیل مورد نیاز ماشین آلات را برای مواقع بحرانی تهیه و ذخیره کرده است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری درختان پرخطر فضای سبز شهری را با همکاری اداره برق حدود ۲۰ روز پیش هرس کرده است.

شهردار صومعه سرا تاکید کرد: شهرداری‌ها برای تهیه تجهیزات باید از منابع داخلی خود استفاده کنند. در حال حاضر ماشین آلات شهرداری صومعه سرا قدیمی و فرسوده شده و باید تعویض و نوسازی شود. اما تاکنون در این زمینه اعتبار دولتی تخصیص داده نشده است، پیگیر هستیم که اعتبارات مورد نیاز را تأمین کنیم.

به گزارش ایمنا، شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰ هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 466983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.