تیراندازی پلیس در حمیدیه تکذیب شد

فرمانده انتظامی شهرستان حمیدیه گفت: نزاع دسته جمعی در این شهرستان با حضور به موقع پلیس کنترل شد و ویدیوی منتشر شده از تیراندازی به فردی در فضای مجازی کذب است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کاظم نیسی چهارشنبه شب اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل وگسترش دامنه درگیری ها در شهرستان حمیدیه بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر و از ادامه تنش ها جلوگیری کردند.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۹ نفر از عاملان نزاع دستگیر و سه قبضه اسلحه شکاری از مخفیگاه آن ها کشف شد، افزود: اقدام به موقع پلیس حمیدیه رضایت شهروندان را در پی داشت .

فرمانده انتظامی حمیدیه ادامه داد: با تلاش ماموران انتظامی سلاح مورد استفاده درقتل کشف و قاتل نیز شناسایی و تلاش جهت دستگیری وی ادامه دارد.

سرهنگ نیسی تصریح کرد: به غیر از یک کلیپ منتشر شده، سایر فیلم های تیراندازی در فضای مجازی که منتسب به حمیدیه بوده، مربوط به ایران نیست.

روز گذشته کلیپی از صحنه درگیری و تیراندازی نیروهای پلیس به فردی معترض در حمیدیه در فضای مجازی استان منتشر شد اما پلیس خوزستان درگیری به دلیل ارتکاب قتل را در این شهرستان تایید اما تیراندازی به فردی را در صحنه درگیری تکذیب کرد.

کد خبر 466966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.