حضور دانش‌آموزان در مدارس ممنوع است

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: برای حضور دانش‌آموزان تاکنون مجوزی صادر نشده است، برای هنرستان‌ها پیگیر دریافت مجوز حضور دانش‌آموزان هستیم، اما هنوز موفق به دریافت مجوز نشده‌ایم.

محمدرضا ناظم زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه برای حضور دانش‌آموزان تاکنون مجوزی صادر نشده است، اظهار کرد: برای هنرستان‌ها پیگیر دریافت مجوز حضور دانش‌آموزان هستیم، اما هنوز موفق به دریافت مجوز نشده‌ایم.

وی ادامه داد: هیچ کدام از مدارس نمی‌توانند دانش‌آموزان را اجبار به حضور در مدرسه کنند و اگر موارد تخلفی در این زمینه به ما اعلام شود، به طور جدی برخورد خواهیم کرد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه برگزاری امتحانات رو به پایان است، خاطرنشان کرد: اگر ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان مجوز حضور دانش‌آموزان را به آموزش و پرورش بدهد، بعد از برگزاری امتحانات با رعایت پروتکل‌ها آمادگی لازم برای حضور دانش‌آموزان در مدارس را داریم.

وی با اشاره به دسترسی بیش از ۹۰ درصد دانش‌آموزان به آموزش مجازی، تصریح کرد: دانش‌آموزانی که به آموزش مجازی دسترسی ندارند، نیز با پیگیری مدارس و ارائه درسنامه به آن‌ها و آموزش از طریق مدرسه تلویزیونی همگام با سایر دانش‌آموزان در حال تحصیل هستند، مدیران مدارس موظف به رصد نوع آموزش دانش‌آموزان خود هستند.

ناظم زاده گفت: با مدیران بانک‌ها در استانداری جلسه‌ای برای برنامه‌ریزی وام خرید تبلت داشتیم و حدود ۱۰ هزار فقره وام برای خانواده‌هایی که توانایی خرید تبلت را ندارند، در نظر گرفته شد، نهادهای خیریه، اتاق بازرگانی و فولاد مبارکه نیز برای تهیه تبلت دانش‌آموزی کمک‌هایی را انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه به بیش از ۱۰ هزار تبلت دانش‌آموزی برای دانش‌آموزان نیازمندیم افزود: حدود شش هزار تبلت در استان اصفهان توزیع شده است.

کد خبر 466915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.