آغاز اجرای طرح توقیف مسافربرهای شخصی در سبزوار

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سبزوار از اجرای طرح توقیف مسافربرهای شخصی (خودروهای پراید زرد رنگ) در سطح شهر سبزوار خبر داد.

به گزارش ایمنا، مجید استیری اظهار کرد: در راستای افزایش امنیت شهروندان پس از کسب مجوز از مراجع ذی‌صلاح و با همکاری نیروی انتظامی، طرح توقیف خودروهای مسافربر شخصی از چند روز گذشته اجرا شده و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

وی هدف از اجرای این طرح را افزایش سطح امنیت شهروندان عنوان کرد و گفت: ما در مقابل امنیت تک تک مردم شهر مسئولیم و اجازه نخواهیم داد لحظه‌ای آرامش و آسایش آنان به خطر بیفتد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سبزوار ادامه داد: این خودروها ابتدا اخطار، سپس جریمه و در نهایت در صورت تکرار تخلف برابر آئین نامه انضباطی توقیف و به پارکینگ هدایت می‌شود.

استیری از شهروندان خصوصاً بانوان سبزواری خواست در زمان استفاده از وسیله نقلیه تاکسی حتماً به نوار شطرنجی روی خودرو و پلاک زرد رنگ توجه داشته و در صورت هرگونه مشکل مراتب را به شماره ۴۴۶۶۷۴۰۰ شماره مستقیم بازرسی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اطلاع تا در اسرع وقت به مشکل شهروندان رسیدگی شود.

کد خبر 466893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.