مورینیو: سون بازیکن و انسان خاصی است

درخشش دوباره بازیکن کره‌ای تیم تاتنهام نه تنها زبان تحسین منتقدان و کارشناسان را گشود، بلکه باعث شد تا مورینیو نیز از او تمجید کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، خوزه مورینیو سرمربی تیم تاتنهام پس از درخشش مجدد سون هیونگ مین، بازیکن کره‌ای تیمش، از عملکرد و شخصیت وی تمجید کرد و او را یکی از عوامل موفقیت تیمش در هفته‌های اخیر دانست.

مورینیو در رابطه با عملکرد سون گفت: اگر بخواهید مشخصاً درباره سون بدانید، باید بگویم که او انسان خوبی است. خیلی از آدم‌ها شاید مثل او نباشند و مثل او رفتار نکنند اما باید بگویم که سون همیشه موفقیت تیم را در اولویت قرار می‌دهد و سپس به فکر خودش است.

سرمربی تیم تاتنهام ادامه داد: در خصوص سایر بازیکنان تیم مثل هری کین و لوکاس مو را هم دقیقاً همین است. این بازیکنان هم موفقیت تیم را در اولویت امور قرار می‌دهند و اول از همه به موفقیت جمعی فکر می‌کنند. البته که ما نیز روی پرورش چنین شخصیتی در بازیکنان تیم تکیه می‌کنیم و به این شاخصه عالی و مهم اهمیت می‌دهیم.

وی در پایان گفت: سون گل خوب و اثرگذاری به ثمر رساند. او دو فرصت داشت که نزدیک بود از هر دو فرصت خود در بازی استفاده کند اما به هر ترتیب موفق شد یکی از موقعیت‌هایی که نصیبش شد را وارد دروازه کند. سون هم بازیکن فوق‌العاده‌ای است و هم انسان خاصی است.

کد خبر 466862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.