شیائومی می ۱۰ آی ۵G با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی Xiaomi Mi 10i 5G به یک تراشه پرچمدار تجهیز نشده،اما دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی است.

به گزارش ایمنا، شیائومی می ۱۰، می ۱۰ پرو، می ۱۰ تی و می ۱۰ تی پرو، همگی مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵ هستند، اما شیائومی می ۱۰ آی ۵G از تراشه میان رده اسنپدراگون ۷۵۰G قدرت می‌گیرد؛ چیزی که قیمت آن را با وجود مشخصات قابل توجه، پایین نگه داشته است.

در واقع، آن را باید نسخه‌ای از می ۱۰ تی لایت با دوربین ارتقایافته بدانیم. البته دستگاهی کاملاً مشابه هم‌اکنون در چین به فروش می‌رسد که نامش ردمی نوت ۹ پرو ۵G است.

مشخصات شیائومی می ۱۰ آی ۵G

برای نمایش محتوا، این گوشی از یک پنل ۶.۶۷ اینچی IPS LCD با وضوح فول اچ‌دی پلاس، نسبت تصویر ۲۰ به ۹ و روشنایی ۴۵۰ نیت استفاده می‌کند. نرخ ریفرش آن به ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمس به ۲۴۰ هرتز می‌رسد؛ ضمن اینکه از HDR10 پشتیبانی می‌کند.

مانند پنل عقب، این نمایشگر حفره‌دار نیز تحت حفاظت گوریلا گلس ۵ است. تاییدیه IP53 هم برای محافظت در برابر قطرات آب دارد. وزن دستگاه به ۲۱۵ گرم و ابعاد آن به ۱۶۵.۴ در ۷۶.۸ در ۹ میلی‌متر می‌رسد.

دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی گوشی که مجهز به لرزش‌گیر الکترونیکی است، می‌تواند ویدیوهای ۱۰۸۰p با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و اسلوموشن با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه ضبط کند.

ماژول دوربین دایره شکل در پشت، میزبان سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HM2 سامسونگ است. این دوربین را یک لنز فوق عریض هشت مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۰ درجه، یک دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌کنند.

فناوری ترکیب پیکسلی ۹ در ۱ و Dual native ISO هم برای دوربین اصلی در دسترس است تا شیائومی می ۱۰ آی کیفیت عکاسی بهتری در تاریکی داشته باشد. از قابلیت‌های فیلم‌برداری آن باید به ضبط ویدیوی ۴K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و اسلوموشن ۹۶۰ فریم بر ثانیه اشاره کنیم.

تراشه اسنپدراگون ۷۵۰G که پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۹ را در کنار خود دارد، با حداکثر ۸ گیگ رم LPPDR4x و ۲۵۶ گیگ حافظه UFS 2.2 همراهی می‌شود.

همچنین ۱۱ حسگر حرارتی در لبه‌های Mi 10i 5G وجود دارد تا گرمای آن را بسنجند و دمای دستگاه با سیستم خنک کننده داخلی تنظیم شود. حسگر اثر انگشت نیز در لبه کناری دستگاه تعبیه شده است.

گوشی جدید شیائومی با رابط کاربری MIUI 12 و سیستم عامل اندروید ۱۰ عرضه می‌شود. یک باتری ۴۸۲۰ میلی آمپر ساعتی هم دارد که با شارژ سریع ۱۸ وات تغذیه می‌شود.

از دیگر امکانات شیائومی می ۱۰ آی ۵G باید به جی‌پی‌اس دو فرکانسه، ان‌اف‌سی، فرستنده مادون قرمز، درگاه USB-C، اسپیکرهای استریو Hi-Res و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کنیم. همچنین یک موتور خطی برای ایجاد لرزش هنگام بازی دارد و از سیستم Widevine L1 پشتیبانی می‌کند تا پخش فیلم از سرویس‌های استریم با کیفیت بالاتضمین شود.

قیمت Xiaomi Mi 10i 5G

این گوشی در هند از روز هشتم ژانویه (۱۹ دی) با قیمت پایه ۲۸۷ دلار فروخته خواهد شد:

  • نسخه ۶+۶۴ گیگ: ۲۱ هزار روپیه (معادل ۲۸۷ دلار)
  • نسخه ۶+۱۲۸ گیگ: ۲۲ هزار روپیه (معادل ۳۰۰ دلار)
  • نسخه ۸+۱۲۸ گیگ: ۲۴ هزار روپیه (معادل ۳۲۸ دلار)

مشکی، آبی تیره و یک نسخه آبی-نارنجی، رنگ‌های قابل عرضه هستند.

منبع: گجت نیوز

کد خبر 466855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.