حرکت ورزش بانوان استان به سوی افق‌های روشن است

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته و با عملیاتی شدن آنها در پساکرونا ورزش بانوان استان در کشور قطعاً جهش چشمگیری خواهد کرد.

نرگس قدوسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه اقداماتی که از زمان قبول مسئولیت خود انجام در در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان انجام داده، اظهار کرد: با اکثریت صاحبان منصب در ورزش استان به خصوص باشگاه‌های حرفه‌ای استان جلسات مشترکی را برگزار کردیم، در این جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های لازم برای حرکت به سوی افق‌های روشن در ورزش بانوان استان ترسیم شده است.

وی ادامه داد: معتقد هستم دنیا بدون رسانه معنا ندارد و مسئولان بدون تعامل با رسانه‌ها قطعاً بازنده خواهند بود. در همین راستا مسئولان ورزش بانوان باشگاه‌های حرفه‌ای استان قطعاً تعامل متقابل با خبرنگاران را دارند.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه وظیفه ما و هیئت‌های ورزشی توسعه ورزش است، خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم در زمینه قهرمانی نیز پیشتاز باشیم زیرا در اولویت برنامه‌هایمان المپیک جوانان ۲۰۲۲ قرار دارد و در تلاش هستیم در حوزه بانوان حداقل در این بازی‌ها صاحب سهمیه باشیم و نیم نگاهی به کسب مدال نیز داریم.

قدوسی اضافه کرد: طرحی را آماده کرده و در حال اجرایی کردنش هستیم که در آن به ورزشکاران رده سنی نوجوانان و جوانان نگاه ویژه‌ای شده است و با یاری خدا، با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته و با عملیاتی شدن آنها در پسا کرونا ورزش بانوان استان در کشور قطعاً جهش چشمگیری خواهد کرد.

کد خبر 466848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.