نکویی: جای خالی آیت‌الله هاشمی در جامعه بسیار احساس می‌شود

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان گفت: در حال حاضر جای خالی آیت الله هاشمی در جامعه بسیار احساس می‌شود و یقیناً اگر حضور داشت بسیاری از مشکلات امروز جامعه ظهور پیدا نمی‌کرد. درگذشت ایشان ضایعه‌ای بزرگ برای کشور بود و مردم باید راه او را ادامه دهند.

سیدعلی نکویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فضائل آیت‌الله هاشمی اظهار کرد: آیت‌الله هاشمی جزء چهره‌هایی است که از روزهای اول نهضت همراه امام (ره) بود و کارنامه درخشانی را برای خود در پیش از انقلاب در استفاده از فرصت‌ها و اداره نهضت رقم زد و با پیروزی انقلاب جزء یاران نزدیک امام خمینی (ره) محسوب می‌شد.

وی افزود: آیت‌الله هاشمی در تحلیل و مدیریت مسائل بسیار ماهر بود و با نهایت قدرت و توانمندی کشور را در شرایط اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی اداره می‌کرد و همچنین در حوادث مجلس و کشور همیشه در رأس جریانات سیاسی و مدیریت کشور قرار داشت و با بینش، اطلاعات و اخلاص خود مسائل را تحلیل و دائماً با تلاش، انگیزه و با آگاهی کامل نسبت به مسائل انقلاب و جهان، مدیران کشور را راهنمایی می‌کرد. کشور، انقلاب و مردم ایران به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مدیون است.

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان گفت: در حال حاضر جای خالی آیت‌الله هاشمی در جامعه بسیار احساس می‌شود و یقیناً اگر حضور داشت بسیاری از مشکلات امروز جامعه ظهور پیدا نمی‌کرد. درگذشت ایشان ضایعه‌ای بزرگ برای کشور بود و مردم باید راه او را ادامه دهند.

نکویی خاطرنشان کرد: آیت‌الله هاشمی به توهین‌ها و کم لطفی‌هایی که در حق او می‌شد اهمیت نمی‌داد و اعتقاد داشت این واکنش‌ها در جوامع طبیعی است و در برابر بسیاری از آن‌ها سکوت می‌کرد.

کد خبر 466798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.