بازی سپاهان و پرسپولیس همیشه پرتنش است

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت:رؤیا رویی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس که همیشه یکی از مدعیان لیگ هستند، بازی پرتنشی است. آرزوی موفقیت دارم برای تیم استقلال در دربی و گرفتن سه امتیاز این بازی

به گزارش خبرنگار ایمنا، امید نورافکن امروز سه شنبه ۱۶ دی ماه بعد از بازی مقابل تیم پرسپولیس اظهار کرد: تیم ما برای قهرمانی بسته شده است. مطمعم در لیگ امسال در بین سه تیم برتر حضور داریم.

وی افزود: در هفته آینده میزبان تیم فولاد خوزستان هستیم. امیدوارم بتوانیم سه امتیاز را در اصفهان کشی کنیم و شرایط تیم را در جدول بهتر کنیم.

نورافکن در خصوص بازی مقابل پرسپولیس، گفت: داور بازی امروز یکی از داوران خوب کشور است. رؤیا رویی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس که همیشه یکی از مدعیان لیگ هستند، بازی پرتنشی است. تبریک میگویم به تیم داوری و به نظرم خوب قضاوت کردند.

وی در خصوص تیم پرسپولیس بیان کرد: امیدوارم در بازی‌های بعدی در مقابل پرسپولیس به پیروزی برسیم و آرزوی موفقیت دارم برای تیم استقلال در دربی و گرفتن سه امتیاز این بازی. با توجه به شرایط خوب استقلال فکر می‌کنم بازی سپاهان و استقلال بازی جذابی شود.

نورافکن با اشاره به برخوردهای هواداران تیم استقلال با او گفت: آرزوی هر سال من رسیدن به قهرمانی در لیگ آن سال برای خودم است. من یک قهرمانی در جام حذفی دارم امیدوارم به قهرمانی در لیگ برتر برسم. امیدوارم استقلال موفق باشد. حمایت من، حمایت قلبی است. در بازی استقلال و سپاهان هم هوای تیم خودم را دارم و همه جا گفته‌ام هر جا باشم مسئول هستم و برای قهرمانی‌اش تلاش می‌کنم. جایی که از بچگی در آن رشد کرده و بزرگ شده‌ام مطمئناً در قلب من است.

کد خبر 466739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.