صدور مجوزهای استخدامی به رفع کمبود پرستار کمک می‌کند/ پرستاران خواستار تعیین وضعیت

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری اصفهان در خصوص تجمع پرستاران و درخواست تعیین وضعیت آن‌ها، مجوزهای استخدامی و رفع کمبود نیروهای پرستاری در استان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیما صفارزاده در گفت‌وگو با اخبار شبانگاهی شبکه اصفهان در خصوص تجمع امروز پرستاران، اظهار کرد: به علت افزایش بیماران مبتلا به کرونا و تخت‌های بستری کرونا تعداد نیروهای پرستاری را افزایش دادیم، اکنون آنها خواستار تعیین وضعیت هستند.

وی با اشاره به اقداماتی که قرار است برای نیروهای پرستاری انجام شود، ادامه داد: افزایش مجوزها برای استخدام همکاران پرستار در بحران کرونا ویروس شروع شد و همچنان نیز ادامه دارد و وزارتخانه به صورت مرحله به مرحله در حال ارائه و صدور مجوز برای استان‌های مختلف است که استان اصفهان نیز از این مجوزها به صورت مرحله‌ای برخوردار خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری اصفهان خاطرنشان کرد: در مجوز اول آزمونی برگزار نشد و از بانک ذخیره به دلیل نیاز شدید به نیروها، استفاده کردیم، اما برای مراحل بعدی آزمون برگزار خواهد شد و پرستارانی که به ویژه در دوران کرونا با کادر درمان همکاری کردند، دارای سهمیه‌های خاص برای استخدام خواهند بود.

وی افزود: کمبود نیروهای پرستاری در کل کشور و استان اصفهان به طور مزمن وجود دارد و با مجوزهای استخدامی به مرور زمان می‌توان تا حدودی کمبود نیروهای پرستاری را جبران کرد.

کد خبر 466467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.