گاندوها دنبال ادامه نمایش درخشان برابر تراکتور

در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال تیم ذوب آهن اصفهان میزبان تراکتور تبریز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ایستگاه دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم ذوب آهن اصفهان امروز _ سه شنبه ۱۶ دی ماه _ از ساعت ۱۵ در ورزشگاه فولادشهر به مصاف تراکتور تبریز می‌رود.

تیم ذوب آهن اصفهان در بازی گذشته خود در یک بازی معوقه از هفته ششم برابر پرسپولیس قرار گرفت و توانست با نتیجه ۱ بر ۱ قرمزپوشان را متوقف کند. شاگردان رحمان رضایی در آن بازی نمایش درخشانی به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که اگر ذوب آهن در حال حاضر جایگاه خوبی در جدول ندارد، به دلیل اتفاقات و حواشی اطراف تیم بوده است و لیاقت آنها حضور در جایگاه‌های بالایی جدول لیگ برتر است.

ذوبی ها از ۸ امتیاز که انجام داده‌اند ۶ امتیاز کسب کرده و در رده پانزدهم جدول قرار دارند.

در آن سوی میدان تراکتور هفته گذشته برابر تیم شهر خودرو قرار گرفت که به تساوی بدون گل دست پیدا کرد. تراکتوری‌ها بعد از برکناری علیرضا منصوریان از سرمربیگری این تیم نتایج بدی نگرفته‌اند. آنها از ۹ بازی که در لیگ برتر انجام داده‌اند ۱۳ امتیاز جمع کرده‌اند و در رده ششم جدول قرار دارند.

شاگردان رحمان رضایی که پس از متوقف کردن پرسپولیس انگیزه بالایی دارند، می‌خواهند با ارائه یک بازی درخشان اولین ۳ امتیاز خود را در خانه کسب کنند و روند صعودی خود را آغاز کنند تا در ادامه لیگ به مشکل برنخورند. از طرف دیگر یاران مسعود شجاعی دو هفته است که رنگ پیروزی ندیده‌اند و می‌خواهند دست پر از اصفهان به تبریز بازگردند تا از کورس تیم‌های بالای جدول عقب نمانند.

سایر دیدارهای سه‌شنبه ۱۶ دی ماه:

پرسپولیس تهران _ سپاهان اصفهان (دیدار معوقه از هفته هفتم ساعت ۱۶:۳۰)

پیکان _ نساجی مازندران (ساعت ۱۵)

دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و پرسپولیس در هفته دهم نیز به تعویق افتاده است و زمان آن در آینده اعلام خواهد شد.

کد خبر 466465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.