دیوارنویسی تنها مختص شهرداری است

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد با بیان اینکه افرادی که دیوارنویسی انجام می‌دهند، متخلف به‌حساب می‌آیند، گفت: برای دیوار نویسی مجوز به افراد داده نمی‌شود.

به گزارش ایمنا، رضا ریاحی با بیان اینکه تبلیغات و دیوارنویسی دو مقوله مجزا هستند، اظهار کرد: برای انجام تبلیغات، بنر، بیلبورد و استرابورد مکان به‌اندازه کافی در سطح شهر در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه تابلوهای تبلیغاتی در نقاط مختلف شهرکرد دیده می‌شوند، افزود: انجام تبلیغات از طریق شهرداری به بخش خصوصی به‌عنوان پیمانکار و به‌نیابت از شهرداری واگذار شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد در خصوص دیوارنویسی تصریح کرد: مجوز برای این امر داده نمی‌شود و دیوارنویسی تنها مختص شهرداری است، البته این سازمان نیز در زمینه زیباسازی، امور بصری مانند نقاشی‌های دیواری، طراحی شهری و اصلاح جداره دیوارها اقداماتی را انجام می‌دهد.

ریاحی با بیان اینکه افرادی که دیوارنویسی انجام می‌دهند، متخلف به‌حساب می‌آیند، ادامه داد: با بسیاری از این اشخاص برخورد می‌شود ولی ممکن است برخی از این دیوارنویسی‌ها از دید شهرداری مخفی بماند.

وی خاطرنشان کرد: شخصی که خواهان انجام تبلیغات است، باید درخواست خود را به شرکت‌های خصوصی که زیر نظر شهرداری هستند ارائه دهد در زیر تمامی تابلوهای تبلیغاتی شماره شرکت‌های مربوطه درج شده است و هزینه‌ای بابت انجام تبلیغات از افراد دریافت می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 466416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.