خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی فک پلاک می‌شود

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از فک پلاک ۱۳۰۰ خودروی دودزا و فاقد معاینه فنی و تمدید طرح ویژه تسهیل در ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی و رسوبی تا پایان بهمن ماه خبر داد.

محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فک پلاک ۱۳۰۰ خودرو، دودزا، اظهار کرد: فک پلاک خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی در دستور کار پلیس راهرو استان اصفهان قرار گرفته است تا به کنترل و کاهش آلودگی هوا در اصفهان کمک شود.

وی ادامه داد: شاید فک پلاک خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی مُسکنی موقت باشد، اما قطعاً تأثیرگذار است و در کنترل و کاهش آلودگی تأثیرگذار خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: از ابتدای دی ماه تاکنون بیش از ۲۵ هزار خودروی دودزا و فاقد معاینه فنی در راستای کاهش آلودگی هوا اعمال قانون شده‌اند.

تمدید مهلت ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی و رسوبی تا پایان بهمن ماه

وی با اشاره به تمدید مهلت ویژه تسهیل در ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی و رسوبی، افزود: مهلت این طرح از ابتدای آبان ماه به مدت دو ماه بوده و تا پایان بهمن ماه تمدید شده است.

محمدی با توضیح در خصوص شرایط طرح ویژه تسهیل در ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی و رسوبی، اضافه کرد: محاسبه هزینه نگهداری و پارکینگ برابر نرخ سال ۹۴ و امکان پرداخت اقساطی جرایم معوقه و حذف مازاد جرایم از جمله شرایط ویژه در این طرح است.

کد خبر 466330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.