با دوبازیکن ملی پوش در حال مذاکره هستیم

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد گفت:‌ تمرینات از هفته پیش آغاز شد، داریم رایزنی می‌کنیم تا پایگاه قهرمانی را بگیریم و تمرینات با وزنه را شروع کنیم. شیرمحمدی و امیرحسین اکبری ملی پوش اصفهانی هستند که به هر دو پیشنهاد دادیم و مشتاقیم در تیم ما بازی کنند.

علی نادری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد اظهار کرد: باتوجه به نتایج سال گذشته و کسب مقام سومی، امسال می‌خواهیم خود را ارتقا دهیم و نتایج بهتری بگیریم. اکثر بازیکنان فصل پیش را در اختیار داریم به غیر از چند نفر که قرارداد آنها تمام شده و تمدید می‌کنند.

وی ادامه داد: حدود شش بازیکن را در لیگ زیر نظر داشتم که قرار است با دو نفر از آنها وارد مذاکره شویم. مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی به صورت کامل پرداخت شده است که یکی از نکات مثبت تیم بود و مدیرعامل تیم زحمت این کار ارزشمند را کشید.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد با بیان اینکه طبق صحبت‌هایی که با حداد داشتیم قرار است بودجه تیم بیشتر شود، تصریح کرد: تمرینات از هفته پیش آغاز شد، داریم رایزنی می‌کنیم تا پایگاه قهرمانی را بگیریم و تمرینات با وزنه را شروع کنیم. شیرمحمدی و امیرحسین اکبری ملی پوش اصفهانی هستند که به هر دو پیشنهاد دادیم و مشتاقیم در تیم ما بازی کنند.

نادری اضافه کرد: این پیشنهاد از طرف مدیرعامل تیم اعلام شده و منتظر هستیم تا ملی پوشان نظر خود را اعلام کنند، من و جلیل حداد تلاش می‌کنیم تا به اندازه توان خود شرایط خوبی را برای آنها فراهم کنیم.

وی در خصوص تداخل تمرینات تیم ملی با تمرینات باشگاهی، خاطر نشان کرد: با تمرینات تیم ملی مشکلی نداریم زیرا فقط سعید پیرامون را داریم اگر شیرمحمدی و امیرحسین اکبری هم به ما اضافه شوند بازهم مشکلی ایجاد نمی‌کند زیرا در تیم ملی هم تمرین می‌کنند و بدنشان آماده است.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد گفت: قرار است یک زمین ساحلی استاندارد در یکی از ورزشگاه‌های اصفهان بسازند و کلنگ زنی احداث آن انجام شده و تمام تأیید ها از طرف اداره کل ورزش و جوانان داده شده است. طبق اعلامی که سازمان لیگ انجام داده، مسابقات سال آینده به صورت رفت و برگشت و لیگ است که ۱۰ تیم حضور دارند و اصفهان میزبان خواهد بود.

نادری ادامه داد: وقتی مسابقات به صورت لیگ باشد اصفهان ۱۰ میزبانی دارد که می‌توانیم بازی‌های باکیفیت‌تری ادامه دهیم، زمین خوب نداشته باشیم سازمان لیگ میزبانی را به شهر دیگری خواهد داد که به مشکل برمی‌خوریم. در ادامه تمرینات آماده سازی بازی دوستانه داریم و اردو بیرونی می‌گذاریم تا شرایط تیم بهتر شود.

کد خبر 466145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.