خطیبی کارش را بلد است/ با بازیکنی که پایش را از گلیمش درازتر کند برخورد می‌شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خطیبی سرمربی این تیم  سال گذشته با ماشین سازی دو برد در برابر استقلال به دست آورده و خطیبی کارش را بلد است

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و آلومینیوم اراک، اظهار کرد: فردا بازی سختی داریم. هر تیمی مقابل استقلال می‌آید با انگیزه مضاعف بازی کرده که این کارمان را سخت می‌کند. آلومینیوم به جز دو هفته اول سر شکل خوبی گرفته و امتیازات خوبی را جمع‌آوری کرده است. آلومینیوم بازیکنان خوبی دارد.

وی با اشاره به رسول خطیبی، افزود: خطیبی سرمربی این تیم سال گذشته با ماشین سازی دو برد در برابر استقلال به دست آورده و خطیبی کارش را بلد است و با بازیکنان خوبی که دارد، می‌تواند کار را برایمان سخت کند. امیدوارم با روحیه‌ای که بازیکنان دارند بتوانیم سه امتیاز این دیدار را گرفته و خودمان را در جدول حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که استقلال در این چند سال با آن روبرو بوده، نظم و انضباط است، افزود: این جایگاه در باشگاه کمی کم‌رنگ شده است. یکی از کارهایی که باید انجام دهیم آوردن نظم و انضباط به تیم است. همه باید بدانند جایگاه‌شان کجا است؟ میلیچ بازیکن حرفه‌ای است و خودش به خوبی می‌داند وقتی بازی می‌کند، دلیل نمی‌خواهد و زمانی هم که بازی نمی‌کند، باز هم علت خاصی ندارد که به دنبال آن بگردد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه میلیچ و بقیه باید کار خودشان را انجام دهند، خاطرنشان کرد: بازیکنان واقعاً نجیبی داریم. بسیاری از آن‌ها نظم و انضباط را رعایت می‌کنند و یک بازیکنی که نخواهد این گونه عمل کند، کارمان را خراب کرده و سایر بازیکن‌ها که نظم و دیسیپلین دارند را به گونه‌ای آلوده می‌کنند. این فضا به هیچ بازیکنی نمی‌دهیم که از حیطه جایگاه و مسئولیتش خارج شود. انشاالله جلسه انضباطی میلیچ بعد از بازی فردا برگزار شده و مشکلی خاصی نداشته و مطمئناً به تیم باز می‌گردند.

فکری ادامه داد: به هر حال ایشان رفتاری را نشان داده و با هر بازیکنی بخواهد پایش را از گلیمش درازتر کند، باید برخورد شود اما این برخورد به معنا قطع همکاری نیست. برخورد باید به نحوی باشد که میلیچ متوجه اشتباهش شده و بقیه بازیکنان نیز بفهمند اگر اشتباهی را مرتکب شدند باید به کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده شوند. انشاالله همه این موارد حل می‌شود. واقعاً بازیکنان یکدل و صبوری داریم که با هم رفیق هستند. خیلی از مشکلات را در تیم داشتیم که با صبوری بازیکنان حل شد. شاید خیلی‌ها ندانند اما بازیکنان‌مان ۱۰ درصد از طلب‌شان را گرفته و نشان داده‌اند با جان و دل کار کرده و به دنبال مشکلی نیستند. ما نیز باید حواسمان باشد که کسی این شرایط را خراب نکند تا انشاالله با همدلی و تلاش بیشتر بتوانیم جایگاه‌مان را در جدول حفظ کنیم.

وی در رابطه با قانون جدید سازمان لیگ در رابطه با حضور مربیان به تنهایی در کنار زمین، افزود: تشکر می‌کنم که این قانون را عملی کرد چرا که نباید واقعاً تیم‌ها چنین رفتاری داشته باشند. باید فضا بازی جوانمردانه رعایت شود. سازمان لیگ و نهادهای برگزار کننده رقابت‌ها باید با تیمی که بخواهد از این حربه استفاده کند برخورد محکمی داشته باشند تا تیم‌ها با آرامش بیشتر به بحث فنی‌شان پرداخته و هر تیمی که بهتر و یا خوش شانس‌تر بود از زمین امتیاز گرفته و بیرون بیاید.

کد خبر 466138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.