مسابقات بین قاره‌ای، المپیک و آسیایی فوتبال ساحلی را پیش رو داریم

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: بچه‌های قدیمی و باتجربه در کنار بازیکنان جوان قرار گرفتند که تمرینات به خوبی انجام شد. سرمربی تیم عباس هاشم پور و دستیار او محسن نصرالله هستند که سه اردو دیگر پیش رو داریم. دو سال با هاشم پور کار کردم، از لحاظ فنی فوق‌العاده است و توانستیم نتایج خوبی بگیریم.

سعید پیرامون در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: بعد از یکسال اولین اردو تیم ملی استارت خورد، آخرین تورنمنتی که با تیم ملی فوتبال ساحلی داشتیم در قطر بود بعد از آن کرونا آمد که نتوانستیم تورنمنت ملی برگزار کنیم. خوشبختانه لیگ برتر فوتبال ساحلی برگزار شد و تا حدودی آمادگی پیدا کردیم.

وی ادامه داد: با توانایی کادر فنی تیم ملی فوتبال ساحلی بعد از یکسال اولین اردو را در بوشهر استارت زدیم، از انگیزه بالایی برخوردار هستم زیرا تجربه حضور در مسابقات بین قاره‌ای و المپیک را دارم. اولین روز اردو تست کرونا دادیم، دو روز استراحت داشتیم، جواب تست‌ها که منفی شد تمرینات را شروع کردیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی با بیان اینکه اگر بازیکنان باهم بازی نکنند، بدن آنها از روند بازی خارج می‌شود تصریح کرد: توانستیم در لیگ خودمان را نشان دهیم، بعد از آن هم استراحت نداشتیم و تمرین کردیم که برای تیم ملی هم چند اردو در نظر گرفته شده است.

پیرامون اضافه کرد: بچه‌های قدیمی و باتجربه در کنار بازیکنان جوان قرار گرفتند که تمرینات به خوبی انجام شد. سرمربی تیم عباس هاشم پور و دستیار او محسن نصرالله هستند که سه اردو دیگر پیش رو داریم. دو سال با هاشم پور کار کردم، از لحاظ فنی فوق‌العاده است و توانستیم نتایج خوبی بگیریم.

وی در خصوص مسابقات پیش رو تیم ملی فوتبال ساحلی، گفت: مسابقات بین قاره‌ای، المپیک و آسیایی را پیش رو داریم که زمان دقیق آنها مشخص نشده است.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی اظهار کرد: سال گذشته در تیم صنعت فرش حداد به سر مربیگری علی نادری حضور داشتم که برای سال جاری هم تصمیم گرفتم در این تیم بمانم.

کد خبر 466135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.