انتقام سخت، اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه است

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به انتقام سخت خون سردار سلیمانی گفت: انتقام سخت، اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه است. رسوا شدن تفکر لیبرالیسم در کشور محصول خون حاج قاسم است.

حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، به مناسبت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: مردان خدا عامل جذب حداکثری هستند؛ زیرا فردی که روح توحید در وی دمیده شده باشد از اختلاف نفرت پیدا می‌کند. انسان‌های موحد همواره وحدت گرا هستند.

وی افزود: سردار سلیمانی وحدت گرا بود و همیشه دنبال ایجاد وحدت میان جناح‌های سیاسی کشور و در بین نیروهای شیعه و اهل سنت و در دنیا بین مذاهب و ادیان الهی با محوریت دفاع از مظلومان بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: شاخصه‌های ارزشمند زندگی شهید سلیمانی، سربلندی ایران، اسلام و دفاع از مظلومان بود و حول محور این ارزش‌ها وحدت و حرکت جمعی خلق می‌کرد. این روحیه وی محصول اعتقاد توحیدی بود که در قلب وی به صورت حقیقی وجود داشت.

تویسرکانی با اشاره به انتقام سخت خون سردار سلیمانی یادآور شد: انتقام سخت، اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه است. رسوا شدن تفکر لیبرالیسم در کشور محصول خون حاج قاسم است.

وی ادامه داد: نسل جوان امروز کشور نباید فریب چهره‌های بزک شده غرب را بخورد؛ زیرا پشت این چهره‌های زیبا، باطن خبیث و پلیدی وجود دارد که دنبال ایجاد خشونت، وحشیگری و قتل است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اقدامات دیگری مانند حمله به پایگاه عین الاسد که در راستای انتقام خون شهید سلیمانی انجام شد، به تعبیر مقام معظم رهبری، سیلی بر دشمن است.

کد خبر 466106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.