سردار سلیمانی مظهر وحدت، همدلی و انسجام بود

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: سردار سلیمانی در زمان حیات در کشور مظهر وحدت، همدلی و انسجام بود و نهایتاً با شهادت خود باعث شد تمامی اقشار جامعه اعم از اقوام و گروه‌های مختلف مردم در صحنه حاضر شدند و با آرمان‌های اسلام، انقلاب و مقام معظم رهبری و شهدا تجدید بیعت کردند.

سردار سرتیپ دوم مجتبی فدا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، به مناسبت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: شخصیت و راهبرد شهید حاج قاسم سلیمانی خود یک مکتب است؛ زیرا یکی از مهمترین اقدامات وی در طی سال‌های اخیر، ایجاد وحدت بین جهان اسلام و جبهه مقاومت بود.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده سپاه قدس با ایجاد وحدت بین اقوام، ادیان الهی و مردم کشورهای مختلف توانست جبهه مقاومت را در مبارزه با استکبار جهانی تشکیل دهد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان ادامه داد: سردار سلیمانی در زمان حیات، مظهر وحدت، همدلی و انسجام در کشور بود و نهایتاً با شهادت خود باعث شد تمامی اقشار جامعه اعم از اقوام و گروه‌های مختلف مردم در صحنه حاضر شدند و با آرمان‌های انقلاب اسلام و مقام معظم رهبری و شهدا تجدید بیعت کردند.

فدا تصریح کرد: امید است شهادت سردار سلیمانی سرمنشأ نابودی استکبار جهانی، آمریکا و رژیم صهیونیست باشد.

وی در ادامه با اشاره به شخصیت و جایگاه سردار سلیمانی تاکید کرد: هر یک از شهدای این کشور ویژگی و سبک زندگی خاصی داشتند که در همین راستا، راهبرد و عملکرد آنها باید سرمشق حرکت ما قرار بگیرد، اما تمامی خصوصیات شهدا در شخصیت سردار سلیمانی جمع شده بود.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان خاطرنشان کرد: شاخص‌های ولایتمداری، انقلابی و مؤمن بودن، وحدت آفرین بودن و بصیرت از ظرفیت‌های مکتب حاج قاسم سلیمانی است که امیدواریم جوانان با تمسک به این مسیر، به خوبی از انقلاب و نظام دفاع کنند.

کد خبر 466055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.