المان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مشهد رونمایی شد

در مراسمی، المان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ابتدای بزرگراهی به نام این شهید والا مقام رونمایی شد.

به گزارش ایمنا، محمد محسن مصحفی، معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در این مراسم که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر، معاون فرهنگی سپاه امام رضا (ع)، خانواده شهدا و مدیران شهری برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهید سپهبد سلیمانی، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش همکارانمان در سازمان اجتماعی و فرهنگی توانستیم المان شهید حاج قاسم سلیمانی را در سال روز شهادت سردار دل‌ها آماده رونمایی کنیم.

وی با بیان اینکه، تهیه اثرهای هنری دغدغه‌های خاص خود را دارد و زمان‌بر است، عنوان کرد: امروز توانستیم در زمان معین از این اثر که کیفیت مناسبی نیز دارد و از جهت ویژگی‌های هنری نیز قابل دفاع است رونمایی کنیم.

معاون شهردار مشهد افزود: تلاش کرده و می‌کنیم یادآوری میراث و یادمان‌های کشور عزیزمان را با اجرا و نصب المان‌های شهری و سایر فضا آرایی‌ها برای جوانان و آیندگان ماندگار کنیم.

مصحفی عنوان کرد: در سال گذشته ۱۰ اثر از تندیس و سردیس‌های شهدای گرانقدر و سرداران عزیز کشورمان را در نقاط مختلف شهر نصب کردیم و تلاش خواهیم کرد تا در ماه‌های باقی مانده از سال جاری، مانند سال گذشته هم آفرینی را برگزار کنیم تا طی آن آثار و سردیس‌هایی از شهدا و مفاخر شهرمان تولید شده و سال آینده به تدریج در نقاط مختلف شهر نصب شود.

وی تصریح کرد: ۱۰ اثری که سال گذشته تولید شد نتیجه برگزاری هم آفرینی مشترکی با حضور هنرمندانی از سراسر کشور بود که امسال هم این سیاست ادامه پیدا خواهد کرد.

کد خبر 466020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.