عملکرد شورای پنجم کرج به خوبی اطلاع رسانی نشده است

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: عملکرد شورای پنجم به خوبی اطلاع‌رسانی نشده در حالیکه این شورا با وجود کاستی‌های فراوان پروژه‌های متعددی را با کمک شهرداری به سرانجام رسانده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اکبر سلیم‌نژاد در مراسم گشایش ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز، با بیان اینکه پروژه‌های بزرگ کرج در حال تکمیل است، اظهار کرد: در طول سه سال و نیم گذشته طرح‌ها و پروژه‌های بزرگی در کرج اجرا شده است که بخشی از آن‌ها در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: احداث یک هزار و ۸۰۰ هکتار جنگل‌کاری و فضای سبز در کرج و تحویل یک هزار هکتار زمین منابع طبیعی در اطراف شهر از جمله این اقدامات به شمارمی رود.

سلیم نژاد با بیان اینکه پروژه‌های بزرگ و کوچک عمرانی از جمله پنج قطعه تقاطع بزرگ و غیر همسطح حصارک کرج را تکمیل کردیم و یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان نیز به پروژه عظیم قطار شهری تزریق شده است، افزود: فاز یک خط ۲ قطار شهری کرج به طول ۶.۵ کیلومتر بین گلشهر تا چهار راه طالقانی کرج تا پایان امسال بهره برداری می‌شود ضمن آنکه فاز ۲ این خط بین چهار راه طالقانی و پل شهید سلطانی نیز در دست تکمیل قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بزرگراه شمالی کرج به طول ۱۷.۵ کیلومتر یکی از پروژه‌های عظیم کرج است که به محل تردد خودروهای پایتخت و سایر مناطق کشور تبدیل خواهد شد اما بخش اعظم هزینه آن توسط مدیریت شهری کرج تأمین شده است، قرار است که بخشی از این پروژه در آینده نزدیک زیر بار ترافیک برود ضمن آنکه پس از تکمیل پروژه مقرر شده تا ۳۰ هزینه عوارض آن به کرج بازگردد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: پروژه‌های بزرگ عمرانی با هدف کاهش آلودگی هوا از جمله در زمینه فضای سبز، توسعه قطار شهری، ساخت آزادراه و ایجاد بوستان‌های تفریحی طی دوره شورای پنجم در کرج اجرایی شده که البته این فعالیت به خوبی اطلاع رسانی نشده است.

سلیم نژاد با بیان اینکه تاکنون در این دوره ۱۶ پارک بزرگ، متوسط و کوچک در کرج ساخته شده است، یادآور شد: اکنون پارک بزرگ اقوام ایرانی که در برگیرنده نمادهای تمام استان‌های کشور است با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان در دست ساخت است و امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به نوسازی ناوگان اتوبوسرانی کرج اشاره کرد و افزود: در این مدت ۸۰ دستگاه اتوبوس جدید خریداری شده است ضمن این که به زودی ۲۰ دستگاه دیگر به ناوگان اتوبوسرانی کرج افزوده می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به احداث ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز توسط شهرداری کرج، گفت: این مجموعه با وسعت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع با ظرفیت‌های مناسب برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با ارزش ۵۰ میلیارد ریال تکمیل شده و در اختیار اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قرار گرفت.

کد خبر 466016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.