سالک: سردار سلیمانی بر دیپلماسی نظامی در جنگ مسلط بود

نماینده سابق اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: سردار سلیمانی به خوبی بر دیپلماسی نظامی در جنگ مسلط بود؛ زیرا در طول هشت سال دفاع مقدس، به عنوان فرمانده لشکر ثارالله در نبردهای حق علیه باطل حضور داشت.

حجت الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا به مناسبت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهید قاسم سلیمانی از جمله فرزندان غیور، شجاع و با بصیرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود.

وی افزود: شخصیت توحیدی سردار سلیمانی دارای ارزش‌های دینی، اسلامی و انسانی بود، مانند خصلت فروتنی و اخلاص که همواره در وجود وی نمایان بود و همین موضوع باعث شد که خداوند متعال شهید سلیمانی را برای خود انتخاب کند؛ زیرا بر اساس گفته امیرالمومنین (ع) هرکسی که خودش را برای خداوند خالص کند، خداوند وی را برای خودش انتخاب می‌کند.

نماینده سابق اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: جایگاه ولایت پذیری و مردم‌داری حاج قاسم سلیمانی به مصداق آیه شریفه "وَمَنْ یَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِینَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ" بود؛ زیرا سردار سلیمانی تمام دارایی خود را برای نقش آفرینی ولایت داد و همواره با مردم ارتباط ویژه‌ای داشت که رفتارش با خانواده شهدا مدافع حرم و دفاع مقدس گواه این خلصت است.

سالک یادآور شد: سردار سلیمانی به خوبی بر دیپلماسی نظامی در جنگ مسلط بود؛ زیرا در طول هشت سال دفاع مقدس، به عنوان فرمانده لشکر ثارالله در نبردهای حق علیه باطل حضور داشت. حاج قاسم به عنوان فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانست با بهره‌گیری از دیپلماسی سیاسی با شاخصه‌های دشمن شناسی و اسلام شناسی، عوامل داعش در منطقه را منهدم کند.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی علیرغم توسل به اهل‌بیت (ع)، انسان قاطعی بود و در راستای دفاع از ولایت، خطاب به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت که "ما مرد میدانیم، ما ملت امام حسینیم؛ حریف شما من هستم. " حاج قاسم بیش از آنکه مرد گفت‌وگو باشد، مرد عمل بود.

نماینده سابق اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی با انهدام گروهک تروریستی داعش در منطقه، کشورهای عربستان سعودی و امارات متحده را به خاک سیاه نشاند و به تمام آزادگان جهان نشان داد که می‌توان یک‌تنه در مقابل استکبار جهانی ایستاد.

کد خبر 465977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.