۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
ارتقای درجه ۹ شهرداری کشور

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ارتقای درجه ۹ شهرداری و ابلاغ آن از سوی وزیر کشور به استانداری‌های ذیربط پس از بررسی مدارک و مستندات مربوط به درجه بندی در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در این سازمان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، حسین رجب صلاحی اظهار کرد: درجه شهرداری فریدون کنار در استان مازندران به هشت ارتقا یافت.

وی ادامه داد: درجه شهرداری ملکان در استان آذربایجان شرقی به هفت ارتقا پیدا کرد.

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اضافه کرد: درجه شهرداری نیک‌شهر در استان سیستان و بلوچستان هم به شش ارتقا یافت.

رجب صلاحی اضافه کرد: درجه شهرداری‌های جوزدان در استان اصفهان، عشق آباد در استان خراسان جنوبی و انابد در استان خراسان رضوی به چهار، درجه شهرداری‌های علی اکبر در استان سیستان و بلوچستان، سپید دشت در استان لرستان و تخت در استان هرمزگان به سه ارتقا پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۱ شهرداری ارتقا درجه یافته‌اند.

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تاکید کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری‌هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می‌توانند پیشنهاد ارتقا درجه خود را پس از تائید استانداری به معاونت امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال کنند.

به گزارش ایمنا، ارتقای درجه شهرداری‌ها به استناد تبصره (۳) ماده (یک) آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (۱۳۷۰/۴/۱) هیأت وزیران و اصلاحیه‌های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری‌ها که در نامه شماره (۳۴۷۹ مورخ ۹۴/۱/۱۹) به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده، انجام شده است.

کد خبر 465905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.