بررسی لایحه پیشنهادی تعرفه عوارض و بهای خدمات محلی ۱۴۰۰ شهرداری آمل

رئیس شورای اسلامی شهر آمل گفت: لایحه پیشنهادی تعرفه عوارض و بهای خدمات محلی سال ۱۴۰۰ شهرداری آمل و سازمان‌های وابسته جهت بررسی و تصویب تحویل شورا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خسرو ابراهیم زاده در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به اینکه لایحه تعرفه عوارض شهرداری از مهمترین و اصلی‌ترین منبع درآمدی و تأمین تحقق بودجه سالانه شهرداری است که از سوی شهرداری جهت بررسی و تصویب، تقدیم شورا شد، اظهار کرد: امیدوارم با مشارکت و همکاری مؤثر شهروندان در پرداخت عوارض هم بودجه و درآمد شهرداری تحقق یافته و هم روند توسعه و عمران شهری محقق شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل تصریح کرد: تعرفه عوارض و بهای خدمات محلی شهرداری و سازمان‌های وابسته با تشکیل جلسات عادی و فوق‌العاده شورا مورد بررسی و بازبینی قرار خواهد گرفت.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی و با بیان اینکه ترور وی نشان از ضعف و درماندگی دشمنان کوردل است، اظهار کرد: فرمانده شجاع، لایق و مالک اشتر زمان، یک مدافع بی‌بدیل برای اسلام و ایران بود و دشمن باید بداند راه او مستحکم‌تر و با شتاب بیشتر ادامه خواهد داشت و هیچ گاه رشادت‌های ایشان و همرزمانش از یادها نخواهد رفت.

کد خبر 465883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.