انجام ۲۶ مورد مناقصه حمل و نقل و ترافیک در اصفهان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲۶ مورد مناقصه با موضوعات خرید، نصب و راه‌اندازی ایستگاه‌های سنجش ذرات معلق کمتراز ۲.۵ میکرون و خرید قطعات مصرفی دستگاه سنجش ذرات ایستگاه‌های پایش کیفیت هوای شهر اصفهان در این معاونت انجام شده است.

مسعود بنده‌خدا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خرید دوربین‌های ثبت تخلف سرعت، نظارتی و VMS و خرید، نصب و راه‌اندازی قطعات یدکی تجهیزات حمل و نقل هوشمند ترافیک از دیگر مناقصه‌های حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک در سال جاری است.

وی افزود: مناقصات به دو صورت عمومی و محدود با رعایت اصل رقابت و قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالاهای ایرانی و شرکت‌های دانش بنیان ضمن در نظر گرفتن صرفه و صلاح شهرداری در همه مراحل، مطابق آئین نامه معاملات شهرداری و قانون مناقصات برگزار می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان ادامه داد: جهت مناقصه محدود که غالباً در موضوعات تخصصی یا انحصاری چندین شرکت می‌باشد، پس از فراخوان شناسایی پیمانکار، شرکت کنندگان توسط تیم ارزیاب، ارزیابی شده و در صورت کسب امتیاز لازم به منظور شرکت در مناقصه دعوت می‌شوند.

بنده‌خدا تصریح کرد: چنانچه مناقصه عمومی باشد پس از آگهی در روزنامه‌های کثیرالانتشار رسمی، کشوری و محلی، سایت و شبکه‌های مجازی، اسناد خریداری و شرکت کننده دارای بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت (عادله) برنده و وارد انعقاد قرارداد می‌شود.

وی با بیان اینکه اشخاص حقوقی (شرکت‌ها) و حقیقی به نسبت موضوع کار می‌توانند وارد مناقصه شوند، گفت: ارائه معرفی نامه، فیش واریزی، رضایت از کارفرمایان قبلی، ارائه گواهینامه‌های معتبر و رتبه تخصصی مربوطه، اساسنامه شرکت، گردش مالی شرکت از جمله شرایط شرکت در مناقصات معاونت حمل و نقل و ترافیک است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به مزایده‌های حوزه حمل و نقل شهرداری این کلانشهر، گفت: مزایده پارکینگ‌های تحت پوشش شهرداری به صورت سالانه و پس از اتمام قرارداد اجاره از طریق روزنامه‌های کثیرالانتشار، فضای مجازی و سایت معاونت حمل و نقل و ترافیک به مردم اطلاع داده می‌شود و بهره‌بردار جدید انتخاب خواهد شد.

وی تصریح کرد: در سال جاری مزایده پارکینگ‌های عمومی تحت پوشش شهرداری پس از طی مراحل ذکر شده، انجام شده و بهره‌برداران ذی‌صلاح با بالاترین اجاره انتخاب شده‌اند.

بنده‌خدا ادامه داد: مدیریت پارکینگ‌های تحت پوشش شهرداری با شرکت فنی مهندسی نیک‌اندیش است و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری بر روند اجرا نظارت‌های لازم را دارد.

کد خبر 465878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.