اعمال ۳۵ درصد تخفیف در عوارض شهری شاهین‌دژ

شهردار شاهین‌دژ گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، شهروندان شاهین‌دژی از تخفیف ۳۵ درصدی عوارض شهرداری با هدف تشویق و ترغیب برای ساخت و ساز و پرداخت مطالبات خود بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش ایمنا، رسول منفرد اظهار کرد: به استناد ماده ۵۹ قانون رفع موانع تولید و در اجرای بند ۵ مصوبه ۱۲ شورای اسلامی شهر و تأیید آن از سوی کمیته تطبیق فرمانداری، با اعمال کاهش ۳۵ درصدی بدون احتساب جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰، هزینه‌های عوارض صدور پروانه ساختمانی و عوارض نوسازی و کسب و پیشه موافقت و مورد تصویب قرار گرفت.

وی ادامه داد: صدور پروانه‌های ساختمانی، اضافه اشکوب، اصلاح و توسعه بنا، تخریب و نوسازی، اصلاح پروانه املاک بقایی، تمدید پروانه ساختمانی و صدور مجوز پروانه‌هایی که مهلت قانونی آنها به پایان رسیده و موفق به احداث بنا و اخذ پایان کار نشده اند، شامل تخفیفات ۳۵ درصدی خواهند شد.

شهردار شاهین‌دژ با بیان اینکه تخفیفات تا پایان سال اعمال خواهند شد، اضافه کرد: اعمال این تخفیف فرصتی تشویقی برای شهروندان است تا از فرصت ایام پایانی سال استفاده کرده و حق و حقوق شهرداری را به ویژه عوارض سالانه را پرداخت کنند.

منفرد اظهار کرد: پرداخت به موقع عوارض سالانه از سوی شهروندان می‌تواند شهرداری را در اجرای بهتر طرح‌های عمرانی و خدماتی یاری دهد.

وی استقبال مردم را از این طرح در از ابتدای ماه جاری تاکنون مطلوب ارزیابی و تاکید کرد: شهروندان از این فرصت پیش آمده استفاده کنند و نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 465866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.