اکرمی: آیت الله مصباح یزدی خدمات فروانی را برای پیروزی انقلاب انجام داد

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: آیت الله مصباح یزدی خدمات علمی فراوانی را در راستای پیروزی انقلاب اسلامی انجام داد و در راه حفظ انقلاب و جمهوری اسلامی و اطلاعت از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری فعالیت‌های گسترده‌ای کرد.

سیدرضا اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا به مناسبت درگذشت آیت‌الله مصباح یزدی اظهار کرد: آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی یکی از مجتهدان عالم تشیع بود. من از دهه ۴۰ در حوزه علمیه قم با آیت‌الله یزدی آشنا شدم و همیشه او را در حال فعالیت دیدیم. وی طلبه‌ای فاضل و زحمتکش بود که با همکاری در نشریه ندای حق به فعالیت در جهت پیروزی انقلاب اسلامی می‌پرداخت.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، آیت‌الله مصباح یزدی تلاش کرد در مجلس خبرگان دوره اول ایفای نقش کند و همچنین آرمان‌های انقلابی حضرت امام خمینی (ره) را در نماز جمعه بازگو کند. وی در ادامه عمر پر برکتش توانست مؤسسه آموزشی و پژوهش امام خمینی (ره) را راه اندازی کند که در این راستا توانست با هدف حفظ ارزش‌های انقلابی شاگردانی را در این راه تربیت کند.

عضو جامعه روحانیت مبارزه ادامه داد: آیت‌الله مصباح یزدی خدمات علمی فراوانی را در راستای پیروزی انقلاب اسلامی انجام داد و در راه حفظ انقلاب و جمهوری اسلامی و اطلاعت از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری فعالیت‌های گسترده‌ای کرد.

اکرمی خاطرنشان کرد: این مرجع عالیقدر فردی کوشا بود که در راه تبیین ارزش‌های اسلامی و انقلاب، به برخی از کشورهای دنیا و استان‌های داخلی سفرهای متعددی کرد.

کد خبر 465847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.