اعطای تسهیلات تکمیلی برای تکمیل پروژه های مشاغل روستایی و عشایری

مدیر عامل بانک کشاورزی از اعطای تسهیلات تکمیلی برای تکمیل پروژه های مشاغل پایدار روستایی و عشایری خبر داد.

به گزارش ایمنا، روح الله خدارحمی در پاسخ به این سوال که اجراکنندگان پروژه‌های مشاغل پایدار روستایی و عشایری با افزایش قیمت‌ها برای تکمیل پروژه‌های خود دچار مشکل شده اند، گفت: هماهنگی‌های لازم با صندوق توسعه ملی انجام شده تا تسهیلات تکمیلی برای اتمام این پروژه‌ها پرداخت شود.

وی افزود: حدود ۳۰ درصد امکان تسهیلات تکمیلی وجود دارد و البته قسمتی از این کسری توسط مجری طرح‌ها و ذی نفعان باید تأمین شود.

مدیر عامل بانک کشاورزی در ارتباط با میزان تسهیلات پرداخت شده به طرح‌های مشاغل پایدار روستایی و عشایر توسط بانک کشاورزی نیز اظهارکرد: تاکنون حدود ۵۷۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است و مقداری باقی مانده که بخش مربوط طرح‌های تکمیلی می‌شود.

به گفته خدارحمی پرداخت ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد تومان دیگر در دستور کار قرار دارد.

وی در پاسخ به این سوال که برای تحت پوشش قرار گرفتن بیمه کشاورزی رضایت دارید و یا خیر؟ نیز بیان کرد: اقدامی که بانک کشاورزی در سال جاری انجام داده این است که غرامت‌ها را به طور کامل پرداخت کرده است.

مدیر عامل بانک کشاورزی افزود: محدودیت بودجه بیمه سبب می‌شود تا در سطح پوشش بیمه‌ای و تعیین میزات غرامت محدودیت‌هایی را داشته باشیم که البته در تلاش هستیم با رایزنی‌های صورت گرفته با نمایندگان مجلس و دولت سقف بودجه را افزایش دهیم تا پوشش و ضریب نفوذ بیمه در سطح کشور افزایش یابد.

خدارحمی ادامه داد: عاملی که سبب می‌شود تا کشاورزان از بیمه کشاورزی استقبال نکنند به علت محدودیت‌های بودجه‌ای است که درصد غرامت را تحت تأثیر قرار داده و تلاش بر این داریم تا آن را توسعه دهیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 465697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.