ترور شهیدان سلیمانی و المهندس خون دو ملت را در هم آمیخت

امام جمعه نجف اشرف گفت: حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس به معنای حرکت در رکاب آنها بوده و یادبود آنها به این معنی است که جمهوری اسلامی ایران در کنار عراق ایستاد و خون دو ملت در هم آمیخت.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام «صدر الدین قپانچی» امام جمعه نجف اشرف در خطبه‌های امروز (جمعه) گفت: باید سال جدید (میلادی) سال شکست و غلبه بر شرارت و سرکرده آن یعنی ترامپ باشد.

وی نخستین سالگرد گرامیداشت شهادت سپهبد سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان حشد الشعبی عراق گفت: جهان در آغاز سال گذشته شاهد جنایت علنی علیه فرماندهان عملیات پیروزی (بر گروه تروریستی) داعش بود و سال جدید باید سال شکست شرارت و آگاهی و هوشیاری ملت‌ها درخصوص پستی و وحشیگری استکبار جهانی و سال پایان هرج و مرج و تودیع ترامپ به عنوان سرکرده شرارت در جهان باشد.

قپانچی تصریح کرد: گرامیداشت یاد و خاطره فرماندهان عملیات پیروزی به معنای حرکت در مسیر آنها است که مسیر جانفشانی و وفاداری به میهن به شمار می‌رود. این یادبود همچنین به معنای سربلندی، عزت و سرافرازی و تسلیم نشدن است.

وی یادآور شد: یادبود آنها به این معنی است که جمهوری اسلامی ایران در کنار عراق ایستاد و دو ملت به هم پیوند خوردند و خون‌ها به هم آمیخته شد. این یادبود همچنین بیانگر بزرگی جنایتی بود که آمریکا مرتکب شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 465685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.