زیرساخت‌های ورزشی در چهارمحال و بختیاری ناچیز است

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمحال و بختیاری از فقیرترین استان‌ها در توسعه زیرساخت‌های ورزشی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید کریمی در نشست با رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی و شهردار شهرکرد، اظهار کرد: شهرکرد بین ۲۰ نماینده کشور به عنوان شهری فعال شناخته شده و این نشان دهنده سخت‌کوشی مردم و مسئولان آن است.

وی افزود: دنیای صنعتی روز به روز در حال پیشرفت است و انسان‌ها از کارهای سخت فاصله می‌گیرند، در نتیجه تحرک و پویایی نهفته در این کارها از دست می‌رود.

کریمی عنوان کرد: تمام کشورهای صنعتی وقتی از تحرک فاصله گرفتند بلافاصله در سطح زندگی مردم خود تغییر ایجاد کردند.

وی اضافه کرد: در کشور برای این امر چاره‌اندیشی نشده و ممکن است یک دفعه دچار بحران نشویم، این استان رتبه هفتم را از نظر کم تحرکی در کشور دارد که این زنگ خطر بسیار بزرگی برای متولیان ورزش است.

کریمی ادامه داد: در توسعه زیرساخت‌ها این استان رتبه ۲۷ کشور را دارد و هنوز هم از فقیرترین استان‌های کشور است، البته شهرداری و شورای شهر اهتمام ویژه‌ای به ساخت و ساز و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مبلمان شهری دارند.

مدیرکل ورزش و جونان استان گفت: توسعه زیرساخت‌ها و راهی که امروز با افتتاح چند پروژه رفتیم باید ادامه یابد، اما هنوز نگران هستیم و باید در آینده به دنبال مسیر مناسبی باشیم.

کریمی خاطرنشان کرد: طرح توسعه ورزش محلات در دستور کار است و همگان دیدند که سال گذشته پنج هزار نفر مسابقات بسکتبال را در هوای آزاد را مشاهده کردند.

کد خبر 465602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.