تعطیلی تله سی یژ قزوین/رفع مشکلات پاکبانان بوشهری

در این بسته خبری از تنظیم سند توسعه محله قلعه نو دهراز سبزوار تا نوسازی و بومی سازی ناوگان خدمات شهری بجنورد و جابجایی تیرهای فشار قوی برق در خیابان‌های آمل را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

تعطیلی تله سی یژ قزوین

هادی طاهرخانی، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان قزوین از تعطیلی تله سی یژ قزوین در این هفته خبر داد.

افتتاح پروژه‌های عمرانی صفادشت

محمدعلی کریمی، شهردار صفادشت از افتتاح ١٩ پروژه عمرانی شهرداری با اعتباری بالغ بر ۵١٣ میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد.

جابجایی تیرهای فشارقوی برق در خیابان‌های آمل

سید حمید هاشمی، شهردار آمل گفت: وجود تیرهای شبکه توزیع برق فشار قوی در وسط بلوار خیابان‌های امام خمینی (ره) و امام رضا (ع) به زیبایی بصری و سیمای شهری آسیب می‌زند.

رفع مشکلات پاکبانان بوشهری

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بوشهر گفت: با در نظر داشتن راهکارهایی، تا دو ماه دیگر مشکلات کارگران پسماند و پاکبانان بندر بوشهر رفع می‌شود، این مشکلات نزدیک به سه سال گریبان گیر آنان شده و پیمانکار در آن نقش دارد؛ از آنجا که قرارداد این پیمانکار دو ماه دیگر به پایان می‌رسد، بهترین گزینه صبر تا پایان قرارداد است.

بهسازی بیش از ۱۰ هزار متر مربع از معابر ناحیه منفصل شهری سنندج

عطاالله ساعدموچشی، مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن آباد سنندج از بهسازی بیش از ۱۰ هزار متر مربع از معابر ناحیه منفصل شهری حسن آباد از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: شش هزار و ۵۰۰ متر مربع از معابر و محلات این ناحیه تسطیح و جهت آسفالت و بهسازی آماده شده است.

تنظیم سند توسعه محله قلعه نو دهراز سبزوار

مهدی برزویی، دبیر ستاد بازآفرینی شهری سبزوار گفت: در این سند توسعه اقدامات و پروژه‌های بازآفرینی و سامان دهی محله قلعه نو شامل پروژه‌های کالبدی، فرهنگی، آموزشی، اقتصادی و تفریحی تعریف شده است.

لزوم توسعه بازارهای محلی و روز بازارهای بیرجند

حسن دلپسند، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بیرجند گفت: به منظور حذف واسطه‌های غیر ضروری و ثبات قیمت‌های میوه و تره بار می‌بایست بازارهای محلی و روزبازارها توسعه و زیرساخت‌ها عملیاتی شود.

جمع آوری ۴۳۳ متکدی از سطح شهر گرگان

موسی‌الرضا صفری، معاون خدمات شهری شهردار گرگان گفت: در اجرای ماده ۵ قانون ۵۵ شهرداری‌ها جمع آوری متکدیان از وظایف شهرداری‌ها است و شهرداری گرگان در ۹ ماه سال ۹۹ تعداد ۴۳۳ متکدی را جمع آوری و ساماندهی کرده است.

نوسازی و بومی سازی ناوگان خدمات شهری بجنورد

مجید شادکام، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بجنورد از آغاز طرح نوسازی و بومی سازی ناوگان خدمات شهری در بجنورد خبر داد.

شهرداری شهرکرد طرح ممیزی املاک را آغاز کرد

بهادر عبدالغنی، شهردار شهرکرد گفت: طرح ممیزی املاک در مرکز چهارمحال و بختیاری آغاز شد و اکنون در حال اجرا است و این طرح از خیابان آیت‌الله کاشانی آغاز و اخطارهای لازم صادر و به مالکان ارائه شده است.

کد خبر 465584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.