حمایت همه جانبه زیدان از هازارد

علی رغم مصدومیت‌های متوالی و دوری‌های طولانی مدت از میادین، زیدان اعتقاد دارد که هازارد می‌تواند جایگاه واقعی خودش را در رئال پیدا کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، زین‌الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید اعتقاد دارد که باید به هازارد زمان داد تا بتواند خودش را در ترکیب رئال مادرید به بهترین شکل پیدا کند و نباید او را تحت فشار قرار داد.

تیم رئال مادرید که در دیدار خود مقابل الچه متوقف شد، جایگاه بهتری نسبت به رقیب دیرینه خود یعنی بارسلونا دارد و امیدوار است که با روند نسبتاً صعودی طی هفته‌های گذشته بتواند صدر جدول لالیگا اسپانیا را تصاحب کند. زین‌الدین زیدان پس از تساوی برابر الچه گفت: هازارد امشب به بازی بازگشت و من فکر می‌کنم که همه چیز را تحت کنترل داشت. باید اجازه دهیم که او مرحله به مرحله پیش برود.

وی ادامه داد: شرایط هازارد به نوعی است که باید به او زمان بدهیم و عجله‌ای نداشته باشیم. در بازی برابر الچه هم ذهنیت خوبی داشتیم و توانستیم با خلق موقعیت‌های خوب در نیمه اول پیش بیافتیم ولی در ادامه نتوانستیم روند خود را حفظ کنیم.

زیدان در خصوص امتیازات از دست رفته رئال در این فصل رقابت‌ها خاطرنشان کرد: هر تیمی امتیاز از دست می‌دهد. قرار نیست که همیشه تمام امتیازها را کسب کنیم و در فصل جاری لیگ سختی را پشت سر می‌گذاریم. علی رغم اینکه در بعضی از دیدارها مثل مسابقه امشب خوب بازی می‌کنیم، اما در نهایت دو امتیاز از دست ما می‌رود. به هر ترتیب نباید فراموش کنیم که لیگ طولانی در انتظار ماست و باید به عملکرد خوب خود ادامه دهیم تا شرایط را بهبود ببخشیم.

رئال مادرید در حال حاضر با ۳۳ امتیاز در رده دوم جدول لالیگا اسپانیا قرار دارد. بالاتر از این تیم اتلتیکو مادرید است که تا اینجای فصل موفق به کسب ۳۵ امتیاز شده و صدرنشین رقابت‌هاست. همچنین رئال سوسیه داد و سویا نیز در رده‌های بعدی قرار دارند.

کد خبر 465518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.