بیش از ۵۰ پروژه عمران شهری در طبس تکمیل شد

شهردار طبس از اتمام بیش از ۵۰ پروژه عمران شهری در سه سال اخیر خبر داد و گفت: شهرداری طبس سه پروژه شاخص را در دست اجرا دارد که تا مرداد سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایمنا، مجید بهارستانی یزدی اظهار کرد: احداث مجتمع ۶۰ واحدی و رستوران ستاره، اجرای ۲۲۵ هزار متر مربع آسفالت، ۳۰ هزار متر مربع زیرسازی و ۱۰ هزار متر جدول‌گذاری، احداث ۹ بوستان و بهسازی پنج بوستان محله‌ای، احداث و آسفالت بلوار شهدای منا، اتصال شهرک‌های زیباشهر و رضوان‌شهر و ادامه تکمیل پارک بانوان به مساحت ۲۵ هزار متر مربع از جمله پروژه‌هایی است که تکمیل و افتتاح شد.

وی افزود: احداث پارکینگ ۲۵۰ واحدی شهدای گمنام، احداث پارک ورزشی پارسا، بهسازی پیاده‌روهای پارک کودک و باغ گلشن به متراژ ۷٠٠ متر طول خشت‌فرش و یک هزار و ۵۰۰ متر سیمان‌کاری، بهسازی میادین و طرح‌های ترافیکی و احداث میدان خبرنگار از دیگر پروژه‌های شهرداری در مدت اخیر است.

شهردار طبس درباره پروژه‌های در دست اجرای شهرداری عنوان کرد: سه پروژه شامل احداث گلخانه شش هزار متر مربعی برای تولید انواع گل، اجرای پروژه شب بازار و احداث مجموعه فرهنگی پذیرایی شهدای گمنام از جمله پروژه‌های شهرداری طبس است که تا مرداد ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.

بهارستانی ادامه داد: شهرداری با توجه به افزایش قیمت قیر اکنون برای تأمین قیر مورد نیاز آسفالت معابر با مشکل مواجه شده است.

وی گفت: قیمت قیر در کشور در دو سال اخیر افزایش چشمگیری داشته است به‌طوری که شهرداری طبس توان خرید آن را ندارد.

شهردار طبس افزود: کارخانه آسفالت شهرداری طبس هم که برای احداث آن هفت میلیارد تومان هزینه شده در دو سال اخیر فقط ۲۸۰ تن قیر تولید کرده است.

بهارستانی گفت: این شهرداری در سال‌های ۹۶ و ۹۷ از محل قیر رایگان دریافتی از سازمان شهرداری‌ها، ۷۳ هزار متر مربع از معابر شهر طبس را آسفالت و روکش کرده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 465483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.