اجرای طرح زوج و فرد از امروز+ جزئیات محدودیت تردد در شهرهای زرد

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در خصوص برقراری منع تردد شبانه در شهرهای زرد، اجرای طرح زوج و فرد و چگونگی تائید پیامک‌های جریمه رانندگی توضیحاتی ارائه داد.

سرهنگ محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ شب تا چهار صبح همچنان در تمام شهرهای استان برقرار است و خودروهای متخلف اعمال قانون می‌شوند.

وی در خصوص وضعیت تردد در شهرهای زرد افزود: تردد خودروهای پلاک بومی شهرهای نارنجی به شهرهای زرد ممنوع است همچنین ورود خودروهای با پلاک بومی شهرهای زرد به شهرهای نارنجی ممنوع است.

برخورد شدید با خودروهای دودزا

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در خصوص اجرای طرح زوج و فرد در شهر اصفهان گفت: به منظور کاهش آلودگی هوا طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر اصفهان از امروز در دو شیفت صبح و عصر، صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۴ و عصرها از ۱۶ تا ۲۱ اجرا می‌شود.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: برخورد شدید با تردد خودروهای دودزا، بدون معاینه فنی و خودروهای پلاک مخدوش در دستور کار پلیس است و رانندگان باید به این موضوعات توجه لازم را داشته باشند.

ارسال دو پیامک برای ثبت یک تخلف

وی در خصوص جریمه‌هایی که رانندگان آنها اذعان به حضور نداشتن در محل دارند، گفت: برخی رانندگان اعلام می‌کنند پیامک جریمه برای آنها ارسال شده اما راننده در محل ذکر شده در پیامک حضور نداشته است که این رانندگان نگران نباشند چرا که پیامک اولیه با عنوان "تخلف در دست بررسی است" ارسال می‌شود و پس از این مرحله همکاران ما این موارد را رصد می‌کنند و در صورت اطمینان از درست بودن تخلف پیامک دیگری با عنوان " تخلف شما ثبت شد" برای این رانندگان ارسال می‌شود که در صورت فرستاده نشدن پیامک دوم تخلف آنها تائید نشده است.

کد خبر 465474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.