تراکتور ۰ _ ۰ شهر خودرو/تقسیم امتیازات بین شجاعی و رحمتی

امروز دو تیم فوتبال تراکتور و شهر خودرو به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال تراکتور در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تراکتور چهارشنبه _۱۰ دی ماه _ در ورزشگاه یادگار امام تبریز از ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه رو در روی تیم فوتبال شهر خودرو قرار گرفت که این بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

دیدار تیم‌های تراکتور و شهر خودرو

ورزشگاه: یادگار امام تبریز

داوران: سید رضا مهدوی، محمد رضا منصوری، احد سلطانی و حمیدرضا کنعانی.

ناظر: حسین نجاتی

ترکیب تراکتور: محمد رضا اخباری، هادی محمدی، سعید مهری، مهدی تیکدری نژاد، میثم تیموری، وفا هخامنش، اشکان دژاگه، محمد عباس زاده، احسان حاج صفی، میلاد فخرالدینی و حمید بوحمدان.

سرمربی: مسعود شجاعی.

ترکیب شهر خودرو: سعید جلالی راد، علی نعمتی، فرشاد فرجی، محمد عرفان معصومی، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد، حسین مهربان، حسن جعفری، رضا یزداندوست، محمد محمد زاده و امیر حسین کریمی.

سرمربی: محمد نوازی.

کارت زرد:

تراکتور: وفا هخامنش (دقیقه ۱۸)، حمید بوحمدان (دقیقه ۴۲)، میلاد فخرالدینی (دقیقه ۵۰).

شهر خودرو: سعید جلالی راد (دقیقه ۹۳)

کارت قرمز: _

گل‌ها: _

شرح بازی:

تراکتور بازی را با غیبت اکبر ایمانی به دلیل محرومیت شروع کرد، تا دقیقه ۱۰ تراکتور بازی را در اختیار داشت و توانست تیم برتر میدان باشد. بازی در میانه‌های زمین با پاس‌های اشتباه دو تیم ادامه پیدا کرده، تراکتور چند موقعیت خطرناک روی دروازه شهر خودرو انجام داد ولی نتیجه‌ای برای این تیم در پی نداشت. اشکان دژاگه به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد، داور یک دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفت که در نهایت بازی با نتیجه صفر بر صفر در نیمه نخست به پایان رسید.

در نیمه دوم تا دقیقه ۶۰ تراکتور حملات خطرناک و جدی روی دروازه شهر خودرو انجام داد ولی گلی را برای این تیم نداشت، دقیقه ۷۶ مسعود شجاعی سرمربی و بازیکن تراکتور وارد زمین شد. داور پنج دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت ولی نتیجه‌ای نداشت و این بازی با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۶: خطایی پشت محوطه جریمه برای تراکتور گرفته شد که ضربه احسان حاج صفی با اختلافی کم از بالای دروازه شهر خودرو به بیرون رفت.

دقیقه ۳۹: سعید مهری از اشتباه مدافعین شهر خود رو استفاده و توپ گیری کرد که شوت این بازیکن را سعید جلالی راد به خوبی دفع می‌کند.

دقیقه ۵۱: بازیکن تیم فوتبال شهر خودرو صاحب توپ شد، روی جای گیری اشتباه اخباری از کنار دروازه شوتی به سمت دروازه تراکتور زد که با برخورد به تیرک بر می‌گردد.

دقیقه ۵۹: شوت احسان حاج صفی در یک ضربه ایستگاهی با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۰: شوت سعید مهری را دروازه بان شهر خودرو دفع کرد.

دقیقه ۹۳: احسان حاج صفی فراری تو به محوطه جریمه انجام داد که ضربه این بازیکن به کرنر رفت.

دقیقه ۹۶: شوت بازیکن شهر خود رو با اختلافی کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

کد خبر 465374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.