پیشرفت ۸۴ درصدی پروژه سردار شهید سلیمانی/نصب تابلوی روزشمار برای پروژه

مدیر پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح سردار شهید سلیمانی گفت: این پروژه تاکنون ۸۴ درصد پیشرفت داشته و در حال حاضر تابلوی روز شمار افتتاح آن در محل نصب شده است.

بابک حقیقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در حال حاضر تکمیل پل شماره یک پروژه سردار شهید سلیمانی به عنوان بزرگترین، بلندترین و طولانی ترین پل این مجموعه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه پل شماره یک به طول ۵۰۰ متر با عرض ۱۴ متر و ارتفاع ۱۴ متر است، افزود: در این پل ۱۸ هزار متر مکعب بتن‌ریزی و سه هزار تن آرماتور بندی انجام شده است.

مدیر پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: تا یک ماه آینده عملیات تکمیلی پل شامل قرنیز، نیوجرسی و عایق کاری را کامل خواهیم کرد تا بهره‌برداری شود.

وی با بیان اینکه پل‌های شماره دو، سه و چهار در حال اجرا است، گفت: پروژه سردار شهید سلیمانی تاکنون در مجموع ۸۴ درصد پیشرفت داشته و در حال حاضر تابلوی روز شمار افتتاح آن در محل نصب شده است.

حقیقی گفت: از مجموع یک هزار و ۱۰۰ متر طول پل‌سازی ۹۲۳ متر بتن‌ریزی شده و ۱۶ درصد از عملیات بتن ریزی باقی مانده است.

وی با بیان اینکه ۴۰ درصد پروژه آسفالت قطعی شده و بیش از ۸۰ هزار متر مربع آن آماده آسفالت‌ریزی است، تصریح کرد: در پل شماره یک، صد در صد تابلیه انجام شده، پل شماره دوم ۸۰ درصد و پل شماره سوم ۷۰ درصد تابلیه انجام شده است.

مدیر پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی ادامه داد: در پل شماره چهارم ۶۰۰ متر بتن‌ریزی انجام شده و تونل‌برداری پل شماره پنج نیز در حال اجرا است که تاکنون ۷۰ درصد خاکبرداری آن انجام شده است.

وی اظهار کرد: در پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی تاکنون ۹۷.۴ درصد دیوار و کوله، ۶۴.۷ درصد عملیات راهسازی و ۹۲.۸ درصد عملیات پل سازی انجام شده است.

کد خبر 465296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.