اجرای ده‌ها برنامه فرهنگی در قزوین

رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از اجرای ده‌ها عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد درافشانی ضمن تسلیت نخستین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در قرآن و سیره پیامبر گرامی اسلام مشهود است و زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از بخش های فرهنگ ناب اسلام است و نتیجه والاترین ارزش هایی می باشد که یک انسان متعهد می تواند به آن مقام دست یابد.

معاون شهردار قزوین به برنامه‌های انجام شده و در دست اقدام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: ارج نهادن به فرهنگ ایثار و شهادت و ادای احترام به شهید مکتب مقاومت، شهید سپهبد قاسم سلیمانی، از جمله اهداف این برنامه ها می باشد.

درافشانی از اختصاص تبلیغات محیطی برای نخستین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی را از اقدامات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برشمرد و افزود: این تبلیغات محیطی شامل چاپ و نصب بنر، تیربرد و پوستر در سطح شهر خواهد بود.

وی از دیگر اقدامات شهرداری قزوین به مناسبت گرمیداشت سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی را توزیع ۵۰۰ جلد کتاب «سردار مقاومت» در میان شهروندان قزوینی برشمرد.

معاون شهردار قزوین از برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی در فضای مجازی خبر داد و گفت: این مسابقات شامل عناوینی چون «مسابقه ادبی شعر و داستان کوتاه» و «مسابقه تصویرسازی» است.

کد خبر 465283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.